کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی نمونه ای دیگر از وحدت کشورهای اسلامی

8 اسفند 1394 ساعت 11:55

معاون اتحادیه صنعتکاران افغانستان با اشاره به دستاورهای کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی که یکم اسفند درتهران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد، نتایج این کنگره وارد مرحله عملی شود.


"حاج نصیر احمد انصاف" معاون اتحادیه صنعتکاران افغانستان درحاشیه "کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی درحوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی" درگفتگو با خبرنگار تقریب، گفت: بعد از کنفرانس وحدت اسلامی، این دومین نشستی است که دستاورد خوبی برای اتحاد بین کشورهای اسلامی داشته است.

وی افزود: ما به نمایندگی از افغانستان در این اجلاس که نمونه دیگری از وحدت کشورهای اسلامی و به خصوص کشورهای همسایه و کشورهای درگیر تنش است، شرکت کردیم و اگر همه ما بتوانیم یک ائتلاف حقیقی اسلامی داشته باشیم، بیش از پیش میتوانیم در مسیر وحدت و همدلی گام برداریم.

احمد انصاف با اشاره به مسائل مطرح شده در کنگره سه روزه توسعه روابط اقتصادی درحوزه سلامت از جمله مسائل اقتصادی و مشارکت شرکتهای خصوصی در بخش سلامت و اقتصاد، مسائل پزشکی و بهداشت و  تعلیم و تربیت و ...ابراز امیدواری کرد که نتایج این کنگره به مرحله عملی برسد و گامی مفید برای بهبود بهداشت و سلامت کشورهای اسلامی در آینده باشد.

معاون اتحادیه صنعتکاران افغانستان خواهان حمایت ایران از افغانستان در توسعه روابط اقتصادی حوزه سلامت شد.


کد مطلب: 223051

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/223051/کنگره-بین-المللی-توسعه-روابط-اقتصادی-نمونه-دیگر-وحدت-کشورهای-اسلامی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com