کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس سازمان حج و زيارت خبرداد:

آغاز برنامه ريزي براي حج 97/لزوم آسيب شناسي حج امسال در تمام حوزه ها

پایگاه اطلاع رسانی حج , 14 شهريور 1396 ساعت 14:15

رييس سازمان حج و زيارت با اعلام آغاز برنامه ريزي براي حج سال آينده،‌ گفت:‌ اين برنامه بر مبناي نقد عمليات اجرايي حج سال جاري و با هدف بهبود و ارتقاي كيفيت خدمات رساني و تسهيل امور حجاج اجرا خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حميد محمدي در نشست مسئولان ستاد مكه مكرمه، موفقيت حج امسال را مرهون همكاري بي شائبه همه دست اندركاران حج دانست و افزود: اين توفيق نتيجه الطاف الهي و پاسخ به كساني است كه با تمسك به انتشار اخبار نادرست و ارائه تحليل هاي غير واقعي قصد داشتند مانع انجام اين فريضه مهم شوند.
 
وي تصريح كرد: نظر كارشناسي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت بر لزوم اجراي حج بود بنابراين با چنين نگاهي، وارد عرصه عملياتي براي برپايي مناسك حج امسال شديم و اكنون شاهد خرسندي حجاج از تشرف به حج و همچنين رضايت بالاي آنان از سطح خدمات رفاهي هستيم.
 
رييس سازمان حج و زيارت با تاكيد بر اينكه حج 97 را با گام هاي محكم تر و جديت بيشتر پيگيري خواهيم كرد،‌ گفت: اين مهم، مستلزم آسيب شناسي در تمام حوزه ها به همراه ارائه راهكارهاي عملياتي براي بهسازي فرايندها و بر مبناي سياست هاي اساسي خواهد بود.
 
محمدي به نقش آفريني روش ها و ابزارهاي نوين در حج اشاره كرد و گفت:‌ متناسب با برخي ابزار نوين در اين عرصه مانند استفاده از مچ بندهاي الكترونيك در حج امسال،‌ بايد براي توسعه و ارتقاي كاركردهاي اين ابزار برنامه ريزي لازم انجام شود.
 
محمدي با تاكيد بر لزوم پرهيز از موازي كاري در تمامي حوزه هاي اجرايي اظهاركرد: به عنوان يك سياست راهبردي، بايد هر چه بيشتر از ظرفيت بخش هاي مختلف فعال در حوزه حج عربستان براي پيشبرد اهداف مورد نظر استفاده كنيم.
 
در اين جلسه همچنين درباره انتقال حجاج مدينه بعد، نحوه انتقال حجاج از فرودگاه هاي جده و مدينه،‌ راهنمايي زائران و نيز مسائل مرتبط با اطلاع رساني، بازرسي، پزشكي، مسكن و تغذيه بين راهي تبادل نظر شد.
 


کد مطلب: 282452

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/282452/آغاز-برنامه-ريزي-براي-حج-97-لزوم-آسيب-شناسي-امسال-تمام-حوزه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com