کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست ها در قدس/هنیه:غزه در جنگ با دشمن صهیونیستی دست به نوآوری زد

1 اسفند 1395 ساعت 11:49

ایست بازرسی نظامی قلندیا در شمال قدس اشغالی، صحنه درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست بود.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مبارزان فلسطینی شنبه شب گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در ایست بازرسی قلندیا را به گلوله بستند.
 
در پی این حادثه، ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را روانه ایست بازرسی قلندیا کرد و به دنبال آن درگیری مسلحانه شدیدی میان صهیونیست ها و فلسطینیان به وقوع پیوست؛ اشاره ای به جزئیات بیشتر این درگیری و تلفات احتمالی آن نشده است.
 
خبر دیگر اینکه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تأکید کرد: غزه با دشمن صهیونیستی مبارزه کرده و در جنگ های پی در پی با این رژیم به ویژه جنگ 51 روزه در تابستان سال 2014 اقدام به نوآوری و خلاقیت کرد.

 "اسماعیل هنیه" روز شنبه در مراسم تشییع یوسف مهاوش از اعضا و چهره های سرشناس حماس در شرق غزه تصریح کرد که سراسر امت اسلامی و عربی می داند که غزه و محله شجاعیه در جنگ با دشمن چه صبر و بردباری و شجاعتی از خود به نمایش گذاشتند.

هنیه افزود:امروز با یکی از مردان حماس و فلسطین و یک مبلغ و دعوتگر و یکی از بهترین مربیان نسل های آینده فلسطین وداع می کنیم.
 
در مراسم تشییع مهاوش شمار زیادی از اعضا و رهبران حماس از جمله دکتر احمد بحر نائب رئیس پارلمان فلسطین، خلیل حیه، محمود زهار و روحی مشتهی از اعضای سرشناس دفتر سیاسی حماس و جمعی دیگر از رهبران این جنبش حضور داشتند.
 
 
 
 


کد مطلب: 260591

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260591/درگیری-مسلحانه-مبارزان-فلسطینی-صهیونیست-قدس-هنیه-غزه-جنگ-دشمن-صهیونیستی-دست-نوآوری-زد

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com