>> خبرگزاری تقریب (TNA) - داعش اوقات شرعی نماز را تغییر داد! - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داعش اوقات شرعی نماز را تغییر داد!

پرس تی وی , 16 شهريور 1395 ساعت 8:34

گروه تروریستی داعش اوقات شرعی نماز را در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه تغییر داد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از السومریه نیوز، یک منبع محلی در استان نینوای عراق با اعلام این که گروه تروریستی داعش اوقات شرعی نماز را در عراق و سوریه تغییر داده است، گفت: گروه تروریستی داعش کسانی را که از این قانون جدید سرپیچی کنند، به ویژه ائمه جماعت مساجد و موذنان را به مجازات شلاق تهدید کرده است.
 
به گفته این منبع محلی که نخواست نامش فاش شود، بهانه داعش برای این کار تعیین اوقات شرعی متفاوت از آنچه در کشورهای سوریه و عراق است، عنوان شده است.
 
گروه تروریستی داعش همچنین فرستادن صلوات بر پیامبر اسلام (ص) و خاندان پاکش را در نماز و پس از اقامه آن، ممنوع اعلام کرده و آن را بدعت نامیده است.
 
گروه تروریستی داعش پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه در سال 2011 به وجود آمد؛ این گروه تروریستی سپس در سال 2014 با پیشروی در خاک عراق، مناطقی از غرب و شمال این کشور عربی را اشغال کرد و جنایاتی هولناکی علیه ساکنان این مناطق مرتکب شد.
 
نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی در ماه‌های اخیر موفق شده‌اند تروریست‌های داعش را از بسیاری از شهرها و مناطق این کشور بیرون و شهرهایی چون رمادی، فلوجه و ... را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.
 
به گفته منابع نظامی عراق، این کشور قصد دارد تا پایان سال 2016 شهر موصل آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در عراق را آزاد و این شهر را از وجود این گروه تروریستی پاکسازی کند.
 


کد مطلب: 244021

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/244021/داعش-اوقات-شرعی-نماز-تغییر

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com