کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دبیرکل حزب الله:

ایران از مسائل مختلف جهان اسلام دفاع می کند/ حزب الله همچون سپری در برابر فتنه انگیزی ها ایستاده است

27 دی 1394 ساعت 10:11

معاون دبیرکل حزب الله: ایران با اتخاذ روش ها و اسلوب مثبت درصدد همکاری با مسلمانان و اعراب درخصوص پرونده ها و قضایای آنها است و از آنها دفاع می کند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم درمجمع المجتبی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت با انتقاد از سیاستهای عربستان در منطقه، اظهار داشت: ازسعودی ها می خواهیم فرصت ومجال را برای توافق با ایران به منظور حمایت از امنیت و ثبات منطقه فراهم کنند به ویژه اینکه ایران یک بازیگر مثبت و کشوری مهم در تثبیت امنیت منطقه است.
 
معاون دبیرکل حزب الله افزود: ایران با اتخاذ روشهای مثبت و مناسب درصدد همکاری با مسلمانان و اعراب درخصوص پرونده ها و قضایای آنهاست و باید از این فرصت برای انتقال به مرحله بهتر استفاده کنیم.
 
شیخ نعیم قاسم در ادامه با بیان اینکه لبنان امروز در منطقه ای ملتهب زندگی می کند گفت: آتش از همه طرف لبنان را احاطه کرده با این وجود برخلاف تصور دیگران تحت تاثیر التهاب آفرینی و آتش افروزی ازجانب اسرائیل و یا تکفیری ها در سوریه قرارنگرفته است.
 
وی تاکیدکرد که دلیل این تاثیر ناپذیری، رفتار گروه های سیاسی در لبنان و در صدر آنها حزب الله است که همچون سپری در برابرفتنه انگیزی ها ایستاده است و برهمکاری برای نجات لبنان در این شرایط سخت اصراردارد.
 
معاون دبیرکل حزب الله افزود: حزب الله برای نجات لبنان با صلابت و شجاعت مقابل تکفیری ها ایستاده و همزمان بر گفت وگوی لبنانی ها به عنوان تنها گزینه برای دستیابی به راه حل ها باوجود اختلافات عمیق ناشی از تحولات مختلف تمایل زیاد نشان داده است.

 
 


کد مطلب: 218616

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/218616/ایران-مسائل-مختلف-جهان-اسلام-دفاع-می-کند-حزب-الله-همچون-سپری-برابر-فتنه-انگیزی-ایستاده

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com