کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهپيمايي روز جهاني قدس در كراچي برگزار مي‌شود

25 خرداد 1396 ساعت 16:17

حجت‌الاسلام میرزا یوسف حسین و امین انصاری، از روحانیون سرشناس پاکستان در ديدار با وابسته فرهنگي كشورمان از برنامه‌ريزي براي برگزاري راهپيمايي با شكوه روز قدس در كراچي خبر داد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت‌الاسلام میرزا یوسف حسین و امین انصاری، از علمای فعال و برجسته سنی و شیعه و از مسئولان جبهه متحده علمای شیعه و سنی پاكستان با محمدرضا باقري، وابسته فرهنگي و مسئول خانه فرهنگ ايران در كراچي ديدار و گفت‌وگو كردند.
 
اين ديدار به منظور ایجاد تبادل نظر و تحکیم هماهنگی‌های دینی فرهنگی میان علما و دانشمندان شیعه و سنی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر وگسترده‌تر مراسم روز جهانی قدس و ترغیب اقشار مختلف مردم مسلمان پاکستان به منظور حضور فعال در راهپیمایی روز قدس انجام شد.
 
باقري در اين ديدار درباره شرایط ویژه و حساس کنونی جهان اسلام؛ به ویژه مداخله مستقیم آمریکا در امور جهان اسلام با استفاده از روابط برخی از کشورهای اسلامی، اختلاف شدید میان قطر و عربستان سعودی و تأثیرات آن بر کشورهای اسلامی، سخناني را بيان كرد.
 
وي همچنين بر شرکت و حضور بیشتر مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعتراض سخت علیه آمریکا و حکومت نامشروع اسرائیل تأکید و اظهار كرد: آمريكا با اجراي سناریوهای جدید، به دنبال تضعیف هرچه بیشتر حکومت‌های دست نشانده خود است.
 
در ادامه حجت‌الاسلام میرزا یوسف حسین، تاریخچه مختصری از برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهر کراچی را بازگو كرد و پس از آن امین انصاری، گزارشی از تلاش‌های جبهه متحده علمای شیعه و سنی در خصوص ایجاد وحدت اسلامي و همچنین برگزاری مراسم روز جهانی قدس، ارایه داد. 
 


کد مطلب: 271671

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/271671/راهپيمايي-روز-جهاني-قدس-كراچي-برگزار-مي-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com