کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت نگین‎ شهر:

ارتقاء قدرت و توان تولیدات داخلی باعث تقویت اقتصاد کشور می شود

25 فروردين 1396 ساعت 8:29

امام جمعه اهل سنت نگین‎ شهر، گفت: با بها دادن به تولیدات داخلی کشور می توان شاهد رشد، پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور بود.


«آخوند ابوبکر خوجملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت های موجود از جمله منابع طبیعی سرشار و نیروی انسانی توانمند و متخصص این مهم باید به صورت ویژه ارزیابی شود.
به گفته وی؛ رونق چرخه های اقتصادی و صنعتی کشور از مهمترین مزیت های حمایت از تولید داخلی است و اولویت تولید داخلی با خود رونق کسب و کار و رفع بیکاری را برای شهروندان ایرانی به همراه می آورد.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت محمدیه نگین شهر با اشاره به شعار سال 96 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار کرد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری برخاسته از تدبیری هوشمندانه است و رونق تولیدات داخلی در عین حال که باعث اشتغال جوانان می شود، باعث افزایش کیفیت محصولات داخلی و رشد صادرات می شود.
وی، افزود: مشکلات اقتصادی در سال های اخیر باعث شد که رهبر معظم انقلاب در دو سال متوالی به مساله اقتصاد مقاومتی در نامگذاری سال توجه داشته باشند و این نشان از وجود دغدغه های جدی ایشان در زمینه اقتصادی و معیشتی مردم است.
به گفته وی؛ مسئولان ملی و استانی باید در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» بستر های لازم برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند تا شاهد تحقق منویات رهبری در این خصوص باشیم.
آخوند خوجملی با اذعان بر اینکه اتحاد و همدلی باعث پیروزی و پیشرفت هر جامعه ای می شود، گفت: اتحاد و برادری از اصول اسلامی و تاکیدات قرآن کریم است و خدمات رسانی بیشتر و بهتر و رضایت‌ مندی بیشتر مردم را سبب می شود.
وی، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها در صورت وجود وحدت و هم ‌افزایی میان مسئولان با یکدیگر و مردم و مسئولان موفق خواهد بود تا بتوانند در مسیر تحقق اهداف و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور گام بردارند.
امام جمعه اهل سنت نگین‎ شهر با تاکید بر اینکه وحدت کشورهای اسلامی از خواسته های بحق مقام معظم رهبری است، گفت: همبستگی آگاهانه همه توطئه های دشمن علیه جهان اسلام را بی اثر می سازد و این مهم باید مورد توجه سران کشورهای مسلمان قرار بگیرد.
وی، افزود: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و ارائه راهکاری موثر برای افزایش رونق اقتصادی است.
 
 


کد مطلب: 264643

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/264643/ارتقاء-قدرت-توان-تولیدات-داخلی-باعث-تقویت-اقتصاد-کشور-می-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com