>> خبرگزاری تقریب (TNA) - انتفاضه قدس خاموش نخواهد شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماس:

انتفاضه قدس خاموش نخواهد شد

20 دی 1395 ساعت 11:13

سخنگوی حماس در واکنش به عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در بیت المقدس اعلام کرد که انتفاضه قدس یک رویداد گذرا نبوده و هر تلاشی که برای مهار آن انجام شود، محکوم به شکست است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دفتر رسانه ای حماس به نقل از "فوزی برهوم" سخنگوی حماس افزود: این اقدام واکنش طبیعی مردم فلسطین به جنایت های روزانه ای است که صهیونیستها علیه مردم فلسطین مرتکب می شوند.

وی گفت:این عملیات شهادت طلبانه نشان داد که مقاومت و انتفاضه قدس ادامه دارد و اراده و خواست مردم فلسطین در راه مقاومت و جهاد برای دفاع از مردم ما، سرزمین ما و مقدسات هرگز سست نخواهد شد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که مسؤولیت کامل چنین اقدام هایی و برهم زدم اوضاع قدس، برعهده مقام های صهیونیستی که علیه مردم ما و مقدسات سیاست های تبعیض نژادی و فاشیستی اتخاذ کردند.

"فادی قنبر" جوان فلسطینی، روز گذشته در حالی که سوار بر کامیون بود، به منظور انجام یک عملیات شهادت طلبانه از مسیر خود منحرف و شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک "ارمون هنتسیف" در اراضی کوه "المکبر" واقع در قدس اشغالی زیر گرفت.

پیشتر منابع خبری از افزایش شمار کشته شدگان نظامی صهیونیست به 6 نفر در این حمله شهادت طلبانه خبر داده بودند؛ "فادی قنبر" به ضرب گلوله نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به "مسجد الاقصی" به شیوه های مختلف سعی می کنند مانع اقدام های تخریبی صهیونیست ها شوند.

 


کد مطلب: 256435

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/256435/انتفاضه-قدس-خاموش-نخواهد

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com