کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله موحدی کرمانی:

مسئولان مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستند/ دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که آرزوی آنها برای تشکیل خاورمیانه جدید را به گور خواهند برد

مهر , 21 مهر 1396 ساعت 15:16

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امیدواریم مسئولان با استفاده از تجربه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در خصوص دشمن‌شناسی گفت: نهضت‌ها و قیام‌ها اگر دشمن را بشناسند، می‌توانند جلوی خطر را بگیرند و اگر نتوانند دشمن‌شناسی کنند، به خطر می‌افتند.
 
وی ادامه داد: دشمنی‌ها می‌تواند آشکار یا مخفی باشد، اما خطر دشمن مخفی از دشمن آشکار بیشتر است. برخی دشمنان دست دوستی دراز می‌کنند، اما به دنبال آسیب رساندن هستند که منافقین و شیطان از همین دشمنان هستند.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: هنر رهبر هر نهضتی، معرفی توطئه‌های دشمنان آشکار و پنهان است. اقدام امام حسین (ع) و شهادت خودش و یارانش و البته اظهارات اهل‌بیت (ع)، نمونه‌ای از اقدام رهبر جامعه برای معرفی دشمنان پنهان جامعه و یزیدیان است.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: اوباما در ابتدای دولت خود پیشنهاد مذاکره با ایران را داد و عده‌ای ساده‌لوح هم باور کردند، اما با روشنگری رهبر معظم انقلاب، توطئه آنها روشن شد. اوباما در پیامی نوروزی، ایران را به حمایت از تروریسم و اقدام برای دستیابی به سلاح هسته‌ای محکوم کرد و در نهایت برجام شکل گرفت.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: سخنان ترامپ در سازمان ملل، عمق دشمنی شیطان بزرگ را با ملت ایران به خوبی آشکار کرد. البته آمریکا هیچ‌گاه با نظام اسلامی ایران سرِ سازگاری نداشته و پیوسته به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است. حمایت از رژیم پهلوی، صدام و تحریم‌های ظالمانه، از جمله نمونه‌های دشمنی آنها با ملت ایران است که امیدواریم مسئولان با استفاده از این تجربه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله همه‌پرسی اقلیم کردستان پرداخت و گفت: امیدواریم مسعود بارزانی از دولت مرکزی عراق تمکین کند و دست از جدایی‌طلبی بردارد و جای پایی برای رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه باز نکند. امیدواریم بارزانی به عزت و یکپارچگی عراق بیاندیشد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که آرزوی آنها برای تشکیل خاورمیانه جدید را به گور خواهند برد.
 


کد مطلب: 288421

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/288421/مسئولان-مقابل-زورگویی-های-آمریکا-بایستند-دشمنان-انقلاب-اسلامی-بدانند-آرزوی-تشکیل-خاورمیانه-جدید-گور-خواهند-برد

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com