کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا:

دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد

تنا - استان گلستان

7 مهر 1396 ساعت 12:31

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: دفاع مقدس افتخار کشور و ملت ایران است؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.


به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «امیر سرتیپ رضا آذریان» در یادواره۳۲ شهید دهستان گنگور در روستای حیدرآباد شهرستان کلاله، اظهار کرد: دشمنان با اعطای تجهیزات کامل و  تحریک صدام برای حمله به ایران، قصد نابودی جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

به گفته وی؛ همت و تدبیر بلند امام خمینی (ره) در هدایت و رهبری مردم و نیروهای جان بر کف نظامی و با توکل به خدا همه نقشه های شوم دشمن را به شکست تبدیل کرد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به پاس جانفشانی های شهدا است که امروز درعزت و سر بلندی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: اگر امروز درانجام وظیفه ای که بر عهده داریم کوتاهی کنیم فردا باید پاسخگوی شهدا باشیم.

وی، افزود: ما ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی خواهیم بود حتی اگر در این مسیر به شهادت برسیم.

امیر آذریان با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهداء و ایثارگران، ابراز کرد: شهیدان و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید خانواده شهیدان و ایثارگران را جز اولویت ها قرار داد.

وی، ادامه داد: فرهنگ شهادت که موجب بیداری ملت های اسلامی شده از ایران به تمام کشورهای اسلامی صادر شده است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت های علمی و نظامی ارتش، اظهار کرد: ارتقای توانمندی های نظامی و اقتصادی به برکت دفاع مقدس و خون شهیدان است و به همین لحاظ برای حفظ و ارتقای آن در دفاع از آرمان های شهدا و کیان کشورمان تلاش می کنیم.


کد مطلب: 286073

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/286073/دفاع-مقدس-انقلاب-اسلامی-ایران-بیمه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com