کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدعيان دروغين قصد سرقت انقلاب های منطقه را دارند

تنا

خبرگزاري ها , 31 خرداد 1391 ساعت 10:58

دکتر زهرا مصطفوی در همایش " فلسطین؛ بیداری ملتها" تاكيد كرد: مدعیان درورغین در نقش مروجان دموکراسی و در لباس دوست قصد ربایش حرکت های مردمی منطقه را دارند.


 به گزارش تقريب(تنا)، "دکتر زهرا مصطفوی" دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمان های مدافع حقوق ملت فلسطین دراين همايش با اشاره به اينكه امام راحل شرایط کنونی منطقه را سالها قبل پیش بینی کرده بود گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و پیروزی های مقاومت در جنگ ۳۳ روزه، جنگ غزه و همچنین انفجارهای مکرر خط لوله انتقال گاز از مصر به اسرائیل توسط عشایر بدوی صحرای سینا گواه این مدعاست. 

همایش " فلسطین؛ بیداری ملتها" ديروز (سه شنبه ۳۰ خرداد) توسط اتحادیه بین المللی سازمان های مدافع حقوق ملت فلسطین با همکاری مؤسسه «الجمعیة النسائیة للتکافل الاجتماعی» در لبنان برگزار گردید. 

دکتر زهرا مصطفوی فرزند امام خمینی (ره)در ادامه این نشست سید حسن نصرالله را فرزند برومند امام خمینی و فخر عرب و عجم دانست و افزود ایشان موجب مباهات همه ما است. 

مصطفوی در ادامه سخنان با اشاره به شرایط حساس منطقه اظهار كرد: همه ما می دانیم كه در شرایط سخت و دشواری به سر می بریم و ما همگی باید نسبت به اوضاع حساس منطقه هوشیار باشیم و در راه تقویت عزت و استقلال كشورمان تلاش كنیم. 

دختر امام دربخشی دیگری از سخنانش با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در موضوع وحدت میان شیعه و اهل سنت گفت:باید با توجه به این مسئله، فتنه ها را از خود دوركنیم چرا كه امام خمینی(ره) دوری از فتنه را از واجبات امت اسلامی می‌دانستند. 

مصطفوی با اشاره به پیروزی های مقاومت در لبنان و فلسطین ادامه داد: موج بیداری اسلامی كه در جای جای منطقه دیده می شود؛خود یكی از دستاوردهای مقاومت مردم فلسطین، غزه و لبنان است. 

وي در پايان سخنان خود در اين كنفرانس با اشاره به اینكه كشورهای اسلامی به وضوح و روشنی از ویژگی های مقاومت مردم فلسطین بخصوص مردم غزه برخوردارند،تاكيد كرد: مقاومت مردم فلسطین و لبنان،درحقیقت از اثرات انقلاب ایران و نتیجه رهبری حكیمانه آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب است كه شجاعانه و مقتدرانه به حمایت از حزب الله لبنان و سایر جنبش های مقاومت پرداختند. 

همچنین در این نشست حجت الاسلام امرودی دبیر همایش و معاون دبیر کل اتحادیه،ضمن تشکر از میزبانان لبنانی همایش،به صدق وعده ی امام راحل در مورد منطقه اشاره کرد.وی نگاه امام خمینی (ره) را به آینده ی منطقه یادآور شد و افزود: فلسطین در نگاه امام، موتور محرکه ی قدرتمندی برای به حرکت در آوردن سیل خروشان ملتها علیه استعمار و سلطه به حساب می آمد. 

نماینده تام الاختیار شهردار تهران در امور فلسطین ادامه داد: اینک سه دهه از اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل می گذرد و ما امروز در بیروت پایتخت مقاومت نظاره گر قیام و بیداری ملتهای منطقه به همان سبک و سیاقی هستیم که امام وعده آن را داده بودند. بیداری ای که اساس و محور آن را فلسطین و قدس تشکیل می دهد.

وی سنگینی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملتهای منطقه خاصه فلسطینی ها بر وجدانهای عربی را باعث وقوع قیام ها وبیداری های پی در پی در کشورهای اسیای جنوب غربی (خاورمیانه) و شمال آفریقا دانست و گفت: این وضع بغرنج در دل انسانهای عربی و مسلمان شوری بپا کرد تا علیه نظام های وابسته خود قیام کنند. 

لازم به ذكر است در این همایش شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان و همچنین نماینده ی جنبش جهاد اسلامی در لبنان به ایراد سخنرانی پرداختند.


کد مطلب: 99006

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/99006/مدعيان-دروغين-قصد-سرقت-انقلاب-های-منطقه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com