> خبرگزاری تقریب (TNA) - حکم تخریب 10 باب خانه فلسطینی صادر شد/ ترس رژیم صهیونیستی از جنبش مقاومت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم تخریب 10 باب خانه فلسطینی صادر شد/ ترس رژیم صهیونیستی از جنبش مقاومت

13 آبان 1394 ساعت 12:30

اشغالگران صهیونیست شب گذشته، دستور تخریب 10 باب خانه فلسطینی در شهرک جالود، واقع در جنوب نابلس را به مالکان آنها تحویل دادند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری گفت: مأموران ارتش اسرائیل به 10 خانواده فلسطینی ساکن این شهرک، حکم تخریب خانه هایشان را تحویل دادند.  

"غسان دغلس" افزود: این خانه ها که دشمن صهیونیستی قصد تخریب آنها را دارد، از دهه 70 قرن پیش ساخته شده است و 80 نفر در آنها زندگی می کنند.

خبر دیگر اینکه، رئیس پیشین اطلاعات ارتش اسرائیل از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا دستاوردهای جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در جریان جنگ تابستان گذشته را دست کم نگیرند.

"آموس یدلین"  گفت: حماس در این جنگ دستاوردهای راهبردی زیادی را محقق کرد؛ نیروهای این جنبش به مدت 51 روز با قوی ترین ارتش خاورمیانه مبارزه کردند و تشدید حملات موشکی گردان های قسام شاخه نظامی این جنبش، صهیونیست ها را مجبور به ترک خانه هایشان کرد.

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی هم گفت: در جنگ 51 روزه غزه،ضعف و شکنندگی و آسیب پذیری جبهه داخلی رژیم صهیونیستی بر ملا شد.

بینی گانتس افزود: نیروهای حماس پس از این جنگ، شروع به بازسازی تونل های خود کردند و همچنان به تمرین های نظامی خود ادامه می دهند.
 


کد مطلب: 210661

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/210661/حکم-تخریب-10-باب-خانه-فلسطینی-صادر-ترس-رژیم-صهیونیستی-جنبش-مقاومت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com