کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اندیشمند افغانستانی:

باید چهره تکفیری ها به مسلمانان جهان شناسانده شود

27 آذر 1395 ساعت 21:27

منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان تأکید کرد: لازم است چهره تکفیری ها برای همه مردم مسلمان شناسانده شود تا استکبار و غرب نتوانند به اهداف خود دست یابند.


به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، "عبدالرؤوف توانا" منشی شورای اخوت مزارشریف افغانستان، در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به اینکه ماهیت جریان های تکفیری کشتار و جنایت است گفت: گروه های تکفیری افراد اراذل دست نشانده استکبار هستند که متوسل به جنایات توصیف ناپذیری می شوند.
 
وی تکفیری ها رو به دو گروه تکفیری های آگاه و تکفیری های ناآگاه دسته بندی کرد و گفت: تکفیری های آگاه جاسوسانی هستند که از سوی دستگاه اطلاعاتی جهانی استخدام شده اند تا اهداف آنان را اجرا کنند. اما تکفیری های ناآگاه افرادی هستند که بر اثر اغفال دشمنان و بصورت ناآگاهانه وارد این راه می شوند؛ لذا راه خروجی نخواهند داشت.

 این اندیشمند افغانستانی با اشاره به اینکه غربی ها در تبلیغات خود داعش و تکفیری ها را خوب جلوه می دهند تا افکار مردم ناآگاه را به سوی آنها جلب کنند، پیشنهاد داد تا چهره تکفیری ها به همه مردم شناسانده شود تا غربی ها نتوانند به اهداف خود دست یابند.
 


کد مطلب: 254159

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/254159/باید-چهره-تکفیری-مسلمانان-جهان-شناسانده-شود

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com