کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حمایتهای ایران از مسائل جهان اسلام

30 بهمن 1395 ساعت 10:04

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ایران همه اعراب و مسلمانان را به استفاده از مقاومت و کرامت و پیروزی جهت برقراری خیر و صلاح منطقه دعوت می کند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه در سخنانی، به بررسی تاثیر و اقدامات ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ایران امروزه چهره منطقه را با استفاده از عناصر قدرت و ثبات و عدم وابستگی تغییر داده، دروازه پیروزی ها را گشوده و پویایی را به مساله فلسطین بازگردانده است.
 
وی افزود: ایران به حمایت از حزب الله می پردازد و این حزب توانست اولین پیروزی را در سال 2000 در مواجهه با دشمن صهیونیستی بدست آورد و خاک لبنان را آزاد کند و پس از آن نیز موفق شد ارتش اسطوره ای مغرور را در سال 2006 به زانو درآورد.
 
شیخ نعیم قاسم با اشاره به حمایت ایران از مقاومت سوریه اظهار  داشت: حزب الله به ارتباط با ایران افتخار می کند چرا که خیر و مقاومت و کرامت و پیروزی را در این کشور می بینیم. ایران همه اعراب و مسلمانان را به استفاده از این روش جهت برقراری خیر و صلاح منطقه دعوت می کند.
 
معاون دبیرکل حزب الله بر لزوم همکاری با ایران جهت نابودی غده سرطانی صهیونیستی تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دست یاری خود را بدون هیچ چشمداشتی برای نجات ملت ها و جوامعمان دراز کرده است و خیر و صلاح کشورها را بدون اینکه تاثیری در حکومت داشته باشد، خواستار است.
 
 


کد مطلب: 260459

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260459/تقدیر-معاون-دبیرکل-حزب-الله-لبنان-حمایتهای-ایران-مسائل-جهان-اسلام

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com