کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اشنویه:

​حفظ وحدت عامل امنیت حاکم بر منطقه است

تنا - استان آذربایجان غربی

16 مهر 1396 ساعت 16:04

امام جمعه اشنویه گفت: حفظ وحدت عامل امنیت حاکم بر منطقه است لذا مردم در شرایط امروزی و حساس منطقه باید حافظ امنیت و آرمان های والای انقلاب باشند.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا مصطفی خاتمی در دیدار با فرماندهان ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: وجود وحدت و اخوت لازمه حیات امت اسلامی و عزت و سربلندی آن از یک سو و خنثی کردن توطئه های دشمنان از سوی دیگر است.

وی افزود: امنیت به عنوان طبیعی‌ترین و اساسی‌ترین حق افراد بشر، مبنای برخورداری سایر حقوق و آزادی‌های اساسی بشر است.

خاتمی با بیان اینکه وجود امنیت در کشور را مدیون تلاش و فعالیت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و ارتباط تنگاتنگ آنان با مردم می دانیم، اضافه کرد: در شرایط امروزی که دور تا دور ایران عزیز ما جنگ و آتش و خون است و دشمنان تمام تلاش و فعالیتشان این است که این جنگ ها و ناامنی ها را به داخل ایران بکشانند ولی خدا را هزار بار شکر که مملکت ما در نهایت امنیت و آرامش قرار دارد که باید برای حفظ این امنیت و آرامش تلاش و از مملکت و آرمان های والای انقلاب خودمان دفاع کنیم.

 امام جمعه اشنویه با بیان اینکه مردم در تامین امنیت نقش بسزایی دارند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: توسعه، عمران و آبادانی نیازمند امنیت پایدار است ضمن اینکه امنیت، ضامن سلامت جامعه و زندگی فردی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان اشنویه، گفت: با توجه به هم مرزی اشنویه با دو کشور عراق و ترکیه و خطرات ناشی از قاچاق و مراودات مرزی اما خوشبختانه هیچگونه مشکلی در منطقه وجود ندارد.

سرهنگ پاسدار حسن قره چوبقی به وضعیت آسیب های اجتماعی در شهرستان مرزی اشنویه اشاره کرد و افزود: میزان جرم و جنایات در این شهرستان مرزی بسیار کمتر از حد انتظار است و اقشار مختلف شامل اصناف و بازاریان و کسبه و کشاورزان در هر نقطه ای از شهر یا روستاها در کمال امنیت و آرامش و بدون دغدغه فکری به کسب و کار و فعالیت و تلاش های خود می پردازند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی یاری رساندن به مردم را بزرگ ترین افتخار پلیس دانست و گفت: امروز افتخار ما این است که پلیس در کنار مردم و مردم در کنار پلیس هستند و بزرگترین سرمایه و افتخار ما همکاری صمیمانه مردم با پلیس است و در هر نقطه ای اگر مشکلی یا اتفاقی بیافتد بلافاصله مردم با پلیس تماس می گیرند.


کد مطلب: 287531

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/287531/حفظ-وحدت-عامل-امنیت-حاکم-منطقه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com