کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​تهدید ارتش یمن برای حمله به عمق خاک عربستان

ایسنا , 29 خرداد 1396 ساعت 18:51

سخنگوی ارتش مردمی یمن تأکید کرد که همه گزینه‌های نظامی از جمله هدف قرار دادن عمق خاک عربستان را در دست دارد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شرف غالب لقمان"، سخنگوی ارتش یمن گفت: اکنون توان‌های نظامی ما از هر زمانی بهتر است و ما به دنبال ایجاد تغییرات میدانی جدیدی جهت ناکام گذاشتن تحرکات دشمن و مقابله با تمامی پایگاه‌های نظامی استراتژیک آن در خاک عربستان که از آنها برای اجرای عملیات‌های نظامی خود علیه یمن استفاده می‌کند، هستیم.
 
لقمان با انتقاد از موضعگیری و سکوت شورای امنیت گفت: این موضعگیری‌ها نشان می‌دهد که شورای امنیت تا چه حد سیاست‌های جانبدارانه‌ای در راستای منافع قدرت‌های بزرگ دارد.
 
سخنگوی ارتش یمن افزود: جنایاتی که ائتلاف عربستان و آمریکا علیه مردم یک کشور مرتکب می‌شود، تنها یک راه را برای این مردم باقی می‌گذارد و آن هم دفاع از خود با تمامی امکانات موجود است.
 
وی حمله عربستان به یک بازار در استان صعده و کشتن ۲۵ غیرنظامی را نیز محکوم کرد.
 
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه هم به نقل از سرهنگ "عزیز راشد"،‌ معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد، حملات هوایی عربستان که تعداد آن به ۴۲ حمله در ۱۸ ساعت رسیده است،‌ بدون جواب باقی نخواهند ماند.
 
راشد تأکید کرد: به مردم یمن اطمینان می‌دهیم که این جنایت هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند و ما پاسخ آن را در عمق خاک عربستان و علیه اهداف نظامی آن خواهیم داد. ما به زودی زمانی مناسب برای پاسخ را انتخاب خواهیم کرد.


کد مطلب: 272131

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/272131/تهدید-ارتش-یمن-حمله-عمق-خاک-عربستان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com