کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت نقده:

​"وحدت" نسخه رهایی‌بخش مسلمانان از خدعه دشمنان است

26 تير 1396 ساعت 8:36

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: تنها راه استحکام وحدت بین شیعه و سنی و مقابله با خدعه دشمنان، یکی شدن است.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ابراهیم سرخابی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: با وحدت و انسجام است که می توان مقابل ظلم ها ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مبانی دین ما در اسلام بحث وحدت و اتحاد بین  پیروان دین مقدس اسلام است، افزود: وحدت بین مسلمانان یکی از مبانی عظیمی است که دین اسلام بر اساس آن پایه گذاری شده است یعنی حاشیه نیست بلکه دستور خداوند متعال است.

امام جمعه اهل سنت نقده اضافه کرد: مسلمانان باید در عمل اتحاد خود را نشان دهند و نسبت به مشقات و سختی های همدیگر همت بورزند.

سرخابی تصریح کرد: امروز ما می بینیم مسلمانانی که مدعی اسلام هستند ولی متاسفانه گام هایشان در راستای دشمنان اسلام است و به مسلمانان ضرر می زنند به عنوان مثال سعودی ها امروز در راستای اهداف صهیونیسم به مسلمانان مظلوم در یمن حمله می کنند و ائتلاف تشکیل می دهند لذا باید جلوی این ظالم ها بایستیم و این صرفا با وحدت امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: وحدت یک بحث حاشیه ای، شخصی، سلیقه ای، حزبی، زبانی و نژادی نیست بلکه هر آن کس که ایمان دارد و مسلمان هست باید وحدت داشته باشند و نسبت به یکدیگر اهمیت بورزند.

امام جمعه اهل سنت نقده با تاکید به اینکه وحدت رمز پیروزی است، اظهار داشت: یکی از مبانی انقلاب اسلامی ایران نیز روی آوردن به مشترکات بین مذاهب و دوری و افتراق از مفترقات بین مذاهب بوده و پایه و اساس جمهوری اسلامی وحدت است.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران این وحدت بود که انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را به پیروزی رساند و توانستیم امروز در مقابل توطئه ها ایستادگی کنیم لذا قطع یقین وحدت مایه پیروزی دائمی مسلمانان نیز خواهد بود.


کد مطلب: 275409

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/275409/وحدت-نسخه-رهایی-بخش-مسلمانان-خدعه-دشمنان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com