کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ائمه جمعه آذربایجان غربی تاکید کردند

​ضرورت همگرایی بیشتر مسلمانان برای عزت و اقتدار اسلام/ مردم پیام اتحاد و یکدلی را به جهانیان مخابره کردند

30 ارديبهشت 1396 ساعت 8:55

ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی با تاکید بر وحدت و انسجام بین مسلمانان، با اشاره به برگزاری انتخابات اعلام کردند مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای پیام اتحاد و یکدلی را به جهانیان مخابره کردند.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت شاهین دژ بر ضرورت همگرایی بیشتر مسلمانان برای عزت و اقتدار اسلام تاکید کرد.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسلمانان باید نسبت به توطئه های دشمنان اسلام آگاه باشند و اجاه ندهند که این با تفرقه و ایجاد نفاق اسلام آسیب ببیند.

وی افزود: دین اسلام به دنبال اتحاد انسان ها به ویژه مسلمانان است و برای حفظ وحدت مسلمانان قواعد و ضوابطی مقرر کرده است و آنها را نادیده نمی گیرد.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ ادامه داد: مومنان با یکدیگر مثل آجر دیوار هستند که هر یک دیگری را تقویت می کند.

بالقچی با اشاره به حضور پرشور و بی نظیر مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم بار دیگر با این حضور و مشارکت حداکثری اقتدار و عزت نظام را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود از ساعت های اولیه صبح در پای صندوق های رای به منویات رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام جامه عمل پوشاندند.

بالقچی ادامه داد: مردم ما بار دیگر با حضور با بصیرت و آگاهانه خود در صحنه، حماسه ماندگاری را رقم زدند.

مردم پیام اتحاد و یکدلی را به جهانیان مخابره کردند

امام جمعه اشنویه گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای پیام اتحاد و یکدلی را به جهانیان مخابره کردند.

ماموستا مصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: همه کاندیداهای شورای شهر که با داشتن هر ایده و فکر و  راهکار در صحنه حضور داشتند، وحدت، برادری و احترام یکدیگر را حفظ کردند و اجازه ندادند هیچگونه اختلاف، درگیری، ناراحتی و کدورتی رخ بدهد.

وی افزود: جوانان اشنویه در مدت تبلیغات یک هفته ای ثابت کردند که دارای ریشه دیرینه فرهنگ، تمدن و اصالت هستند چرا که با وجود فعالیت بیش از 40 ستاد تبلیغاتی در اشنویه ولی حتی یک مورد اختلاف و درگیری به وجود نیامد و به اتفاق همه کاندیداها در سخنرانی خود اعلام کردند هدف و برنامه شان فقط خدمت به مردم است.

خاتمی تصریح کرد: انتخاب اصلح از خود انتخابات مهمتر است چرا که چهار سال سکانداری کشور و امورات اجرایی شهر به آنان واگذار می شود.
به گفته امام جمعه اشنویه، راستگوترین مردم آنهایی هستند که در مسئله دین و دنیای خود آزاداندیش هستند آزادانه، عادلانه و آگاهانه فکر می کنند و تصمیم می گیرند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن و ختم قرآن با همت امام جماعت مسجد جامع و با حضور اساتید و قاریان برجسته قرآنی همه روزه یکساعت قبل از اذان عصر در مسجد جامع برگزار می شود که شرکت برای عموم آزاد است.


کد مطلب: 268605

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/268605/ضرورت-همگرایی-بیشتر-مسلمانان-عزت-اقتدار-اسلام-مردم-پیام-اتحاد-یکدلی-جهانیان-مخابره-کردند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com