کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت نقده :

آمریکا به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست/ آمریکا به وجود آورنده گروه های تروریستی در منطقه است

22 فروردين 1396 ساعت 22:46

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: کشور آمریکا به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست و قوانین را زیر پا می‌گذارد.


به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ابراهیم سرخابی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: امروز این کشور بدون اینکه با سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر بین المللی هماهنگ بشود خود وارد عمل شده و پایگاه نظامی سوریه را بمباران کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به وجود آورنده گروه های تروریستی در منطقه است، افزود: کشور آمریکا به دنبال شرارت و برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی به ویژه در بین کشورهایی است که به نام مقاومت در مقابل صهیونیسم بین المللی و دفاع از مستضعفان و مسلمین جهان دفاع می کنند.

سرخابی تصریح کرد: استکبار همیشه تلاش کرده است ذهنیت مردم را از دفاع از فلسطین و قدس منحرف کند، امنیت کشورهای اسلامی و زیربناهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشورها را به هم ریزد.

امام جمعه اهل سنت نقده اضافه کرد: کشور آمریکا خود مسبب جنگ و جدال، کشت و کشتار در بین مسلمانان و کشورهای اسلامی بوده و در این اواخر که تروریسم بین المللی و تروریسم مناطق عراق و سوریه در حال از بین رفتن هستند آمریکا علنا خود وارد میدان شده است، این در حالیست که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکای جنایتکار نمی تواند مقاومت را در هم بشکند و کشورهای اسلامی و کشورهایی که پشتیبان اسلام واقعی هستند را از کار خود به عقب نشینی وادار کند.

وی ادامه داد: کشور آمریکا گرفتار همان تروریسمی شده که خود تقویت کرده است، همانند اروپا که امروز شاهدیم امنیت وجود ندارد و مردم در شهرهای مختلف امنيت ندارند.

سرخابی اذعان کرد: آمریکا که امروز به بهانه وجود گازهای سمی و شیمیایی به سوریه حمله می کند درست در راستای خدمت به تروریسم منطقه است.

امام جمعه اهل سنت نقده خاطرنشان کرد: امروز این جنایات و توطئه ها را باید برای مردم تبيين کنیم تا ببینند با اسلام چه کاری انجام می دهند.
 


کد مطلب: 265077

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/265077/آمریکا-هیچ-قانون-بین-المللی-پایبند-نیست-وجود-آورنده-گروه-های-تروریستی-منطقه

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com