کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاریجانی در دیدار با نخست وزیر سوریه:

روند امیدوارکنده پیروزی مردم سوریه در مقابل تروریست ها/ ایران همواره از سوریه حمایت می کند

15 مرداد 1396 ساعت 14:03

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش و نیروهای مردمی سوریه و مقاومت، پیروزی های بزرگی به دست آوردند و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کرده تا به پیروزی نهایی برسید.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه 15 مرداد) در دیدار با عماد خمیس نخست وزیر سوریه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی ملت و دولت سوریه خواهد بود و امیدواریم که مذاکرات آستانه به نتیجه مطلوبی برسد تا بتوانیم شاهد برقراری هر چه سریع تر صلح در منطقه باشیم.
 
براساس این گزارش در این دیدار نخست وزیر سوریه گفت: برگزاری انتخابات دموکراتیک و مراسم تحلیف را خدمت شما و ملت بزرگ ایران تبریک می گویم و امیدوارم که دولت جدید بتواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.
 
وی اظهار داشت: ملت و رهبر سوریه بهترین قدردانی را نسبت به حکومت و ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دارند و نسبت به این امر واقف هستند که بدون حمایت های شما نمی توانستیم به این پیروزی ها دست پیدا کنیم.
 
عماد خمیس با اشاره به نقش آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در برهم زدن آرامش منطقه ای، تصریح کرد: اینها بذر تروریست را کاشتند و چنین بحرانی را به وجود آوردند، آنها به دنبال ایجاد بی ثباتی در منطقه بوده و هستند، اما ما نمی گذاریم که آنان به اهدافشان برسند.
 
 


کد مطلب: 278316

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/278316/روند-امیدوارکنده-پیروزی-مردم-سوریه-مقابل-تروریست-ایران-همواره-حمایت-می-کند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com