کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی کتاب:

"مسائل جدید از دیدگاه علما و مراجع تقلید"

8 شهريور 1396 ساعت 10:49


این مجموعه توسط دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و امام جمعه موقت ورامین که پژوهشگر و محقق برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هست، تألیف شده و در مورد بیش از ۶۰۰موضوع در جلدهای پیشین و ۱۱۲موضوع در این جلد بحث می کند.
 

کتاب مذکور که به بررسی مسائل مستحدثه با تکیه بر فقه جعفری و فتاوای علما می پردازد، با انتشار مجلدات پیشین مورد استقبال علاقه مندان فقه و فقاهت قرار گرفته تا جایی که در هر نوبت، پنج هزارنسخه به چاپ رسیده و هر جلد بیش از ۱۰بار تجدید چاپ شده است.

جلدهای پیشین کتاب به زبانهای اردو،عربی و انگلیسی ترجمه شده است
جلدهای پیشین کتاب به زبانهای اردو،عربی و انگلیسی ترجمه شده و در تمام جهان و به خصوص در برخی مؤسسات علمی فقهی مانند مؤسسه اسلامی نیویورک و مؤسسه اسلامی اندیشه قم به عنوان یک منبع فقهی مورد استفاده قرار گرفته است.

در این کتاب، مسائل مورد بحث روز از مراجع عظام سئوال شده و پاسخ آنها آمده و حجت الاسلام محمودی در پیشگفتار این کتاب آورده است: "امیدواریم با فهم صحیح احکام الهی و عمل به آنها در راه رضای خدا و اولیای الهی گام برداشته و سعادت دنیا و آخرت خویش را تضمین کنیم".

جلد ششم "مسائل جدید از دیدگاه علما و مراجع تقلید" در ۲۴۰صفحه در قطع رقعی تنظیم شده و توسط انتشارات علمی فرهنگی صاحب الزمان(عج) به قیمت 30 هزارریال آماده فروش است.


علاقه مندان، مؤسسات فرهنگی، کتابخانه ها و دیگر مراکز می توانند برای تهیه کتاب به آدرس ورامین، خ ۱۵خرداد، میدان رازی روبروی کتابخانه رازی انتشارات علمی فرهنگی صاحب الزمان(عج) مراجعه کرده و یا با شماره تلفنهای ۰۲۹۱۲۲۶۵۷۹۷و یا ۰۲۱۵۵۶۲۰۴۱۰تماس بگیرند.









 


کد مطلب: 281718

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/281718/مسائل-جدید-دیدگاه-علما-مراجع-تقلید

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com