کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

داعش دشمن همه ملت های جهان است/عملیات آزاد سازی فلوجه از موفق ترین عملیاتی بود که عراق به خود دیده است

31 خرداد 1395 ساعت 10:01

امروزه داعش صرفا دشمنی برای مردم عراق نیست، بلکه تهدیدی برای همه ملت های منطقه و جهان به شمار می آید.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)٬ "عمار حکیم"، رهبر مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: زمانی که ملت عراق در مقابل آنان ایستادگی می کند و پیروزی ها و پیشروی هایی را به دست می آورد، چنین جنگی را به نیابت از برادران مسلمان و عرب و به طورکلی مردم جهان صورت می دهد.
 
وی با اشاره به موفقیت و تلاش های قابل توجه نیروهای مسلح عراق در آزاد سازی فلوجه که مدت ها تحت کنترل گروه های تروریستی قرار داشت، گفت: نیروهای عراقی پس از پایان جنگ فلوجه و آزادسازی شهرک های اندک باقی مانده، تمام تمرکز و توجه خود را بر روی آزادسازی شهر موصل و استان نینوا قرار خواهند داد .
 
وی افزود :من به توانایی نیروهای عراقی در رسیدن به پیروزی و شگفت زده کردن جهان و همچنین نشان دادن وحدت و همبستگی عراقی ها اطمینان دارم.
 
عمار حکیم در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات آزادسازی فلوجه شاهد رخنه های متعددی بود که با گمراه سازی افکار عمومی و انتشار فیلم های مختلفی که ادعا می شد مربوط به این عملیات است ٬همراه بود اما پس از بررسی این فیلم ها و ادعاها مشخص شد آن مربوط به جنگ هایی دیگر در سال های قبل است.
 
وی با تاکید بر جدیت دولت و گروه های سیاسی عراق بر پیگیری و برخورد با هرگونه رخنه و فتنه انگیزی در این زمینه تصریح کرد :عملیات آزاد سازی فلوجه که تلاش شد با کمترین خسارت های مادی و انسانی همراه باشد ٬ به برکت تلاش های فراوان از موفق ترین عملیاتی بود که عراق به خود دیده است.


کد مطلب: 235422

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/235422/داعش-دشمن-همه-ملت-های-جهان-عملیات-آزاد-سازی-فلوجه-موفق-ترین-عملیاتی-عراق-خود-دیده

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com