کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری "دوره آموزشی تکمیلی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت" در دانشگاه مذاهب اسلامی

26 تير 1396 ساعت 12:49

دوره آموزشی تکمیلی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت" با حضور بیش از 100 شرکت کننده از طلاب سطوح عالی مدارس علوم دینی اهل سنت به همت دبيرخانه شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی؛ این دوره که با حضور بیش از 100 شرکت کننده از طلاب سطوح عالی مدارس علوم دینی اهل سنت برگزار می گردد  از 19 تیرماه آغاز شده  و تا 5 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 
شرکت کنندگان در این دوره از استانهای مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، بوشهر، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان، و گلستان حضور  دارند.
 
محتوای این دوره شامل عناوین درسی متنوعی از جمله فقه مقارن، اصول فقه مقارن، روش تحقیق، انقلاب اسلامی، تاریخ معاصر و آشنایی با مکاتب کلامی می باشد.
 
عناوین گنجانده شده در این دوره توسط اساتید مطرح و برجسته ی دانشگاه مذاهب اسلامی از جمله؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر بی آزار شیرازی، دکتر کریمی، دکتر کارگر، دکتر مومنی، حجت الاسلام والمسلمین امامیان، دکتر محمدی و دکتر هرندی تدریس می گردد.
 
این دوره از سوی دبيرخانه شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی به مدت دو هفته در تهران و با تدریس اساتید دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می گردد.
 


کد مطلب: 275536

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/275536/برگزاری-دوره-آموزشی-تکمیلی-طلاب-مدارس-علوم-دینی-اهل-سنت-دانشگاه-مذاهب-اسلامی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com