کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله:

همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است

13 مهر 1394 ساعت 10:19

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تحولات اخیر در سوریه، تاکید کرد: همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "نبیل قاووق" یکنشبه درسخنانی، اظهارداشت: عملیات روسیه علیه تروریست های تکفیری در سوریه به تقویت قدرت محور مقاومت در رویارویی با طرح تکفیری منجر شده است.
 
وی افزود: کشورهای حامی تروریست و دشمن محور مقاومت در محاسبات خود دچار اشتباه های بزرگی شدند زیرا گمان می کردند که معادله ها در سوریه به نفع آنها تغییر می کند اما امروز شوکه و حیرت زده شده اند زیرا همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است.
 
معاون رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: حمله های روسیه در سوریه ساختگی بودن حمله های آمریکا علیه تروریسم تکفیری را رسوا و نیت آمریکا و ابزارهای منطقه ای آن را در قبال باندهای تکفیری فاش کرده است.
 
شیخ نبیل قاووق گفت: هدف آمریکا نابودی داعش نیست و حتی نمی خواهد که جنگ در سوریه پایان یابد، بلکه آمریکا خواستار طولانی شدن عمر بحران درسوریه و عمر تروریستهای تکفیری مانند داعش است زیرا سوریه ، عراق و مقاومت را به فرسایش می کشاند.
 
وی با بیان اینکه « آنها باثبات قدم ارتش سوریه و ثبات در مواضع حزب الله و روسیه دچار شوکی بزرگ شده اند»، افزود: حملات روسیه به تروریستهای تکفیری، آمریکا ، ترکیه و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را با یک تنگنای واقعی مواجه کرده و آنها را که باندهای تکفیری را در سوریه ایجاد کرده اند درمقابل یک حقیقت قرار داده است.
 
 
 


کد مطلب: 207450

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/207450/همه-معادله-سوریه-نفع-محور-مقاومت-رقم-خورده

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com