کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت مردم کانادا از تحریم رژیم صهیونیستی

13 اسفند 1395 ساعت 16:08

یافته های تازه ترین نظرسنجی از مردم کانادا نشان می دهد، اکثر آنها تحریم رژیم صهیونیستی را اقدامی معقول و درست برای دفاع از حقوق فلسطینی ها می دانند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان مردم نهاد 'کانادا برای عدالت و صلح خاورمیانه' اعلام کرد: بر اساس نتایج این نظرسنجی که بین 25 ژانویه تا 2 فوریه از مردم کانادا انجام شد، اکثریت قاطع مردم این کشور معتقدند، تحریم ها راهی معقول برای انزوای کشورهای ناقض حقوق بین الملل و حقوق بشر است.

اکثریت قاطع شرکت کنندگان در این نظرسنجی همچنین ضمن موافقت با محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی از سوی شورای امنیت سازمان ملل، اعمال تحریم علیه اسرائیل را اقدامی معقول دانستند. 

اکثریت قاطع پرسش شوندگان در این نظرسنجی ضمن محکومیت نقض حقوق بین الملل از سوی رژیم صهیونیستی  گفتند، درخواست فلسطین برای تحریم رژیم، درخواستی منطقی است.به نوشته ایرنا، بیشتر کانادایی ها هم گفتند که با تصمیم فوریه 2016 دولت برای محکوم کردن افراد و گروه های مروج درخواست فلسطینی ها برای تحریم اسرائیل مخالفند. 

جنبش جهانی تحریم اسرائیل طی سال ‌های اخیر و به ویژه بعد از حملات 51 روزه این رژیم به غزه، با فعالیت‌ های مداوم و آگاهی ‌بخش خود در کشورهای مختلف دنیا توانسته است، بسیاری از مردم را از خرید کالاهای رژیم منصرف و شرکت‌ها و مؤسسات زیادی را وادار به قطع همکاری با رژیم صهیونیستی کند.
 


کد مطلب: 261712

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/261712/حمایت-مردم-کانادا-تحریم-رژیم-صهیونیستی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com