کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​ 25 عضو داعش در استانبول ترکیه دستگیر شدند

ایرنا , 21 شهريور 1396 ساعت 16:35

نیروهای امنیتی ترکیه در استان استانبول ترکیه 25 عضو گروه تروریستی داعش از جمله سه سرکرده اصلی این گروه تروریستی را دستگیر کردند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری آناتولی روز سه شنبه اعلام کرد که تیم های مبارزه با ترور در استان استانبول ترکیه با همکاری دادستانی، سه مکان و نشانی اختفا و سکونت اعضای گروه تروریستی داعش را در 2 شهرستان تابعه این استان شناسایی کردند.
 
بنا بر این گزارش، ماموران مبارزه با ترور با یورش به مخفیگاه و محل زندگی این افراد، 25 نفر از اعضای گروه داعش شامل 23 تبعه خارجی و 2 تبعه ترکیه را که سه نفر از آنها از سرکردگان این تشکیلات تروریستی بودند، دستگیر کردند.
 
بنا به اعلام این رسانه، این سه سرکرده دستگیر شده، طراحی عملیات تروریستی و نیز دستور اجرای آن را صادر می کردند که پس از دستگیری به همراه سایر متهمان به اداره پلیس منتقل شدند.
 
در چارچوب این عملیات تعداد بسیاری از اسناد سازمانی و تجهیزات دیجیتالی گروه تروریستی داعش نیز کشف و ضبط شد و تحقیقات از افراد بازداشت شده در اداره امنیت استانبول ادامه دارد.
 
ترکیه به علت مرز طولانی یک هزار و 500 کیلومتری با عراق و سوریه در جنوب این کشور، در سال های گذشته مهمترین معبر انتقال عوامل داعش به عراق و سوریه بوده است.
 


کد مطلب: 283439

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/283439/25-عضو-داعش-استانبول-ترکیه-دستگیر-شدند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com