کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشته شدن چند عضو القاعده در یمن/ شلیک موشک قاهر1 به اردوگاه گارد ملی عربستان

3 آبان 1395 ساعت 11:21

منابع امنیتی در یمن از حمله یک پهپاد آمریکایی به خودرویی حامل اعضای القاعده در یمن و کشته شدن شماری از آنها خبر داد. یک موشک بالستیک قاهر1 نیز اردوگاه نیروهای گارد ملی عربستان در نجران را هدف قرار داد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع امنیتی یمن اظهار داشتند: یک پهپاد آمریکایی خودروی حامل اعضای تشکیلات تروریستی القاعده را در نزدیکی ایستگاه بن معیلی در استان مأرب هدف قرار داد که باعث کشته شدن سرنشینان خودرو شد.
 
آمریکا به طور منظم حملات هوایی را علیه شاخه القاعده در یمن که طبق گفته مسئولان پنتاگون خطرناک‌ترین شاخه این تشکیلات تروریستی برای آمریکا محسوب می‌شود، انجام می‌دهد.
 
خبر دیگر از یمن حاکی از آن است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز (یکشنبه) دو موشک بالستیک زلزال3 و قاهر1 را به سوی پایگاه نظامی رجلا و گارد ملی عربستان در نجران شلیک کردند.
 
یک منبع نظامی به شبکه خبری «المسیره» گفت که نیروهای یگان موشکی یمن موشک بالستیک ساخت یمن را به سوی پایگاه نظامی رجلا در نجران شلیک کرده‌اند.
 
به گفته این منبع، یک موشک بالستیک قاهر1 نیز اردوگاه نیروهای گارد ملی عربستان در نجران را هدف قرار داده است؛ بر اساس این خبر واحد رصد ارتش یمن اعلام کرد موشک‌ به دقت به هدف اصابت کرده است.
 
 


کد مطلب: 248726

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/248726/کشته-شدن-چند-عضو-القاعده-یمن-شلیک-موشک-قاهر1-اردوگاه-گارد-ملی-عربستان

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com