کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی است

20 بهمن 1395 ساعت 11:11

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار است.


«آخوند صلاح الدین گوگلان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر سلاح کوبنده ای در به زانو در آوردن بدخواهان نظام و پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکایی و ایادی آنها است.
این عالم برجسته اهل سنت گلستانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را بیداری، وحدت و رهبری واحد دانست و گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی سی وهشت سال قبل با بیعت کردن با امام راحل و نظام و اسلام ناب محمدی (ص) این انقلاب را به وجود آوردند.
 وی، ادامه داد: چون این نظام و انقلاب به اراده و محبت و ایمان مردم متکی است خود مردم این گونه سالگرد ها و مناسبت های ملی و مذهبی را رونق می بخشند.
آخوند گوگلان با تاکید بر اینکه آحاد مردم اعم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز تاریخی، نماد ایستادگی، وحدت و اتحاد ملت در مقابل نظام طاغوت و استبداد است.
 وی، افزود: از عموم مردم می خواهیم با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان بیافزایند.
مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی، خاطر نشان کرد: اساتید و طلاب مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی همانند سال های گذشته در روز 22 بهمن آخرین روز از دهه مبارک فجر حضور پرشوری خواهند داشت و وفاداری خودشان را به انقلاب و رهبری به نمایش خواهند گذاشت.  
 
 


کد مطلب: 259427

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/259427/حضور-راهپیمایی-۲۲-بهمن-بهترین-پاسخ-یاوه-گویی-های-استکبار-جهانی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com