کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد دانشگاه چین:

پیروان داعش خیانتکاران به اسلام هستند

ایرنا , 14 آذر 1394 ساعت 16:03

استاد دانشگاه چین با انتقاد شدید از جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه، این گروه را غده سرطانی و پیروان آن را نیز خیانتکارانی دانست که قصد دارند با رفتارهای غیر انسانی خود به چهره اسلام خدشه وارد کنند.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پروفسور «بای گویی» استاد رشته ارتباطات دانشگاه «خه بی» در یادداشتی که بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی مسلمانان چین آن را چاپ کرده است، مواضع و رویکردهای گروه تروریستی داعش را زیر سوال برد و اقدامات پیروان این گروه را نوعی خیانت آشکار به دین اسلام دانست.
 
وی درمطلب خود به حادثه تروریستی پاریس اشاره کرد و یادآور شد: این فاجعه تروریستی نه تنها قلب هر انسان آزاده ای را به درد آورد و یک حرکت تروریستی عریان و خشن محسوب می شود بلکه در تقابل مستقیم با اصول و ارزش های دین مبین اسلام قرار دارد.
 
وی تروریسم را به سرطانی تشبیه کرد که امروز گریبان بسیاری از کشورهای جهان از غرب تا شرق را گرفته و در حال گسترش و ریشه دواندن به دیگر نقاط دنیا است.
 
استاد علوم ارتباطات دانشگاه «خه بی» همچنین تاکید کرد: متاسفانه در مقابل این جنایات بسیاری از رسانه های غربی و بین المللی با سوء استفاده از وضعیت موجود، به ماهیگیری از آب گل آلود مشغولند و تمام تلاش خود را به تحریف واقعیت های تاریخی و اثبات دروغین یکسان بودن اسلام با تروریسم معطوف کرده اند.
 
پروفسور «بای گویی» در یادداشت خود ادامه داد: دین اسلام، دین عطوفت و مهربانی ها است که هرگونه خونریزی را منع کرده است و برهمین اساس، گروههای تروریستی ازجمله داعش درتلاشند با رفتارهای غیرانسانی خود چهره رئوف دین اسلام را خدشه دار کنند.
 
وی در بخش دیگری از مطلب خود، خوی وحشیگری و درندگی را از جمله خصلت های تروریست های داعش برشمرد و تصریح کرد: واقعیت این است که تروریست های داعش، قوانین اسلام را به شکلی وارونه و غیرواقعی تفسیر، تبیین و تبلیغ می کنند و این خود بزرگترین خیانت در حق دین اسلام است.
 
پروفسور «بای گویی» همچنین در نوشته خود به نقد و بررسی برخی مواضع اعلامی گروه تروریستی داعش که با تکیه بر آیات قرآنی صورت گرفته است پرداخت و تاکید کرد که این مواضع بی اساس و بدون هر گونه ارتباط منطقی با آیات نورانی قرآن مجید هستند. استفاده آنها از آیات قرآن تنها به منزله سوء استفاده و سرپوشی برای جنایات و مقاصد خاص آنان است.
 


کد مطلب: 213904

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/213904/پیروان-داعش-خیانتکاران-اسلام-هستند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com