کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی

1 مرداد 1396 ساعت 14:17

دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی به مناسبت دهه کرامت، مرداد ماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ولادت با برکت حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت، دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی را برگزار می کند.

هدف از برگزاری این جشنواره، اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام) و همچنین شناسايی، تجليل و حمايت از پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمينه فرهنگ رضوی و كمك به انتشار گسترده آن‌ها است.

این جشنواره  در پنج بخش‌ «کتاب برتر»، «کتاب دیجیتال برتر»، «پایان‌نامۀ برتر»، «ناشر برتر» و «حمایت از آثار رضوی» برگزار می شود و «علوم و معارف رضوي»، «تاريخ و سيرة رضوی»، «زيارت»، «طب الرضا(علیه‌السلام)»، «شعر»، «داستان»، «كودك و نوجوان»، «ترجمه»، و «زبان‌هاي خارجی» محورهای انتخاب کتاب برتر هستند.

در این جشنواره، آثاری با موضوع امام رضا علیه‌السلام و خاندان ایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ آثار برگزیده در بخش «حمایت از آثار رضوی» توسط دبیرخانۀ جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد.


 
 


کد مطلب: 276357

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/276357/دهمین-جشنواره-بین-المللی-انتخاب-کتاب-سال-رضوی

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com