کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبري در سيستان و بلوچستان:

همه افراد جامعه بايد در مسیر اقتصاد مقاومتي حركت كنند

خبرگزاری ايرنا , 18 ارديبهشت 1395 ساعت 17:36

نماينده اهل سنت مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: همه افراد جامعه با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب بايد در راستاي اقتصاد مقاومتي از طريق اقدام و عمل تلاش كنند تا با بهره گيري از توان داخلي از نعمت هاي خداوندي بهترين بهره را ببريم.



مولوي علي احمد(نظير احمد) سلامي امروز در مراسم گراميداشت سالروز تشكيل بسيج سازندگي و تجليل از فعالان اقتصاد مقاومتي و خادمان جهادي نوروز 95 سيستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: بسيج سازندگي براي نظام جمهوري اسلامي يك ذخيره و گنج بي انتهاست.

وي گفت: بسيج و جهاد رگ حياتي و شاهرگ نظام جمهوري اسلامي بحساب مي آيد به طوري كه اگر متوقف شوند ديگر اعضا دچار مشكل خواهند شد.

وي ادامه داد: سپاه، بسيج و نيروهاي انتظامي و امنيتي با توجه به مجموعه فعاليت هاي كه براي استمرا بخشيدن به نظام جمهوري اسلامي انجام دادند با فداكاري و از جان گذشتگي هاي خود به خوبي از بحران هاي خطرناك عبور مي كنند.

نماينده اهل سنت مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: جهاد تنها مبارزه با كفار در جبهه جنگ نيست بلكه با توجه به آموزه هاي ديني، تمام فعاليت هايي كه در راه خدا انجام مي شود بسيار ارزشمند است.

مولوي سلامي گفت: نظريه پردازان ديني بر اساس آموزه هاي اسلامي عبادت را به 2دسته شرعي و فطري تقسيم مي كنند كه در نوع نخست دوام و استمرا آن در دنيا و آخرت است و در نوع دوم نتيجه و حاصل آنها قدرت، دوام، استمرا و برتري در اين دنياست.

وي افزود: معضلات جامعه بشري در زمينه اقتصادي به فرموده خداوند به ظالم بودن انسان ها در توزيع ثروت، رعايت نكردن عدالت و همچنين به كفار بودن آنان از طريق ناشكري و عدم بهره گيري از تمام توان فكري و جسمي است.

در این مراسم 75 طرح اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي بسيج با حضور فرمانده نيروي زميني سپاه قرارگاه جنوب شرق، مولوي نظير احمد سلامي نماينده اهل سنت مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري، معاون استاندار، علماي اهل سنت و تشييع و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي استان به صورت ويدئو كنفراس در زاهدان به بهره برداري رسيد.

همچنین از جمعي از فعالان اقتصاد مقاومتي و خادمان جهادي نوروز 95 سيستان و بلوچستان قدردانی شد.
 


کد مطلب: 230636

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/230636/همه-افراد-جامعه-بايد-مسیر-اقتصاد-مقاومتي-حركت-كنند

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com