کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله اراکی در ساوه:

محبت اهل بیت(ع) تنها راه رستگاری است

4 بهمن 1394 ساعت 0:12

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: محبت اهل بیت(ع) تنها راه سعادت و رستگاری انسان است.


 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محسن اراکی" در اجتماع زائران و مجاوران آستان مقدس امامزاده سید اسحاق‌ بن‌ موسی‌ الکاظم(ع) شهر ساوه، اظهار داشت: ابراز علنی محبت نسبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) شرط سعادت است.
 
وی بیان کرد: خدای تعالی مودت و محبت به اهل بیت(ع) را در اظهار قلبی می‌داند، پس باید مودت و محبت در عمل نشان داده شود و صرف به زبان آوردن کافی نیست، گرچه حسنات آن محفوظ است.
 
آیت الله اراکی محبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) را مزد رسالت نبی مکرم اسلام(ص) دانست و افزود: اجر و مزد رسالت پیامبر خاتم(ص) در مودت ذی‌القربی است.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با تاکید بر اینکه برای قرار گرفتن در مسیر سعادت و رستگاری باید به اهل بیت‌(ع) تاسی کرد، افزود: سیره و منش اهل بیت(ع) الگویی بی‌بدیل برای عاقبت به خیری انسان و دستورالعملی جامع و کامل برای سبک زندگی اسلامی است.
 
وی افزود: الهام از سبک زندگی انبیاء و اولیای الهی منجر به شکل‌گیری جامعه تقوی و جامعه عدل خواهد شد که هدف اسلام هم همین است.
 
آیت‌الله اراکی با تاکید بر تکریم و  زیارت امامزادگان اظهار کرد: تکریم امامزادگان در واقع تکریم اهل بیت(ع) و تبیین و گسترش فضائل و مناقب آن بزرگواران است.
 
وی تاکید کرد: زیارت مستمر امامزادگان که توام با معرفت باشد، زمینه عمل به دستورات دین مبین اسلام و توصیه‌های خاندان عصمت و طهارت را فراهم می‌کند.
 


کد مطلب: 219397

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/219397/محبت-اهل-بیت-ع-تنها-راه-رستگاری

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com