کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی مجمع تقریب در گفتگو با تقریب تشریح کرد:

برنامه های معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت دهه فجر

14 بهمن 1394 ساعت 15:32

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از فعالیتهای گسترده با موضوع وحدت و انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به مناسبت دهه فجر خبرداد.


حجت الاسلام والمسلمین صادق گلزاده، در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) با اشاره به عناوین و موضوعات فعالیتهای معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دهه فجر امسال، گفت: نمایشگاه انقلاب اسلامی و هنر آسمانی با همکاری معاونت فرهنگی مجمع تقریب و مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران در قم و حرم حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.
 
وی افزود: همایش و جشنواره هنر آسمانی کار مشترک معاونت فرهنگی مجمع تقریب و مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز پژوهشهای صدا وسیما و در تالار دارالشفاء قم برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی مجمع تقریب در ادامه اظهار داشت: سومین فعالیت، اطلاع رسانی مقوله وحدت، تقریب و انقلاب اسلامی است که در چند مجموعه در دست تحقیق داریم و در سایتهای معاونت فرهنگی به 18 زبان، و فضاهای مجازی وجود دارد؛ فعالیت فرهنگی محتوایی در رابطه با انقلاب درگروههای اجتماعی موبایلی، گروهها،کانالهای تلگرام و واتساپ و دیگر ظرفیتهای دیگر اینترنتی استفاده می شود.
 

گلزاده برگزاری مسابقه خاطره نویسی تقریبی را از مهمترین برنامه های مجمع برای دهه فجر توصیف کرد و افزود: این مسابقه در 3سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان، در کلیه شعب دانشگاه مذاهب اسلامی و با کار مشترک مجمع و دانشگاه، برگزار می شود؛ همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده ها در چهار شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی به انجام خواهد رسید.
 
وی در ادامه به دیگر برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در برنامه پیاده راه دانشگاه و انقلاب، برگزاری شب خاطره در رابطه با انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای تقریبی شیعه و سنی، گرامی داشت شهدا با حضور بر مزار شهدا در بهشت زهرا(س)، برگزاری نشست فرهنگی با عنوان گفتمان وحدت، تقریب و انقلاب اسلامی، بازدید از موزه عبرت برای دانشجویان شیعه و سنی، بازدید از کاخ موزه سعدآباد ویژه دانشجویان خارجی، پخش فیلم و نقد آن با توجه به شرایط انقلاب و دهه فجر و شب شعر که در امتداد همان جشنواره شعر رسول مهربانی است، از دیگر برنامه معاونت فرهنگی مجمع تقریب در دهه فجر امسال است.
 
 
 
 
 


کد مطلب: 220593

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/220593/برنامه-های-معاونت-فرهنگی-مجمع-جهانی-تقریب-مذاهب-اسلامی-مناسبت-دهه-فجر

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com