کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی در بغداد را محکوم کرد

29 بهمن 1395 ساعت 18:25

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن محکوم کردن انفجار منطقه البیاع در بغداد، بر همراهی این سازمان با دولت عراق در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی روز پنجشنبه در منطقه «البیاع» در جنوب غرب بغداد پایتخت عراق را محکوم کرد.

"یوسف بن احمد العثیمین" دبیرکل این سازمان تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه را که با هدف بر هم زدن امنیت و ثبات در عراق صورت گرفت، محکوم و اعلام می کنم که سازمان همکاری اسلامی، عراق را در مبارزه با تروریسم همراهی می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: موضع ثابت این سازمان حمایت از وحدت اراضی و وحدت مردم عراق به همراه حفظ حاکمیت و امنیت و ثبات این کشور است. ما آماده ایم تا به همراه مقامات عراقی در روند تلاش ها برای تحقق مصالحه ملی این کشور در چارچوب طرح «مکه 2» همکاری کنیم و توافقات اخیر میان هیأت عراقی و دبیرکل سازمان همکاری در جده را اجرایی نماییم.

فرماندهی عملیات بغداد روز پنجشنبه اعلام کرد که در انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در بازار خرید و فروش خودرو در منطقه البیاع در جنوب این شهر، دهها نفر کشته و زخمی شدند.

 


کد مطلب: 260409

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/260409/سازمان-همکاری-اسلامی-انفجار-تروریستی-بغداد-محکوم

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com