کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کل مجمع جهانی تقریب شهادت آیت الله مرتضی محطوری را تسلیت گفت

1 فروردين 1394 ساعت 17:07

مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی رحلت آیت الله مرتضی محطوری شخصیتی از شخصیتهای بزرگ و مبلغی از مبلغان وحدت و اصلاح را تسلیت می گوید و بر این امر تاکید می کندکه این رهبران شهید نزد خدا و در وجدان ميلیونها مسلمان و آزاده زنده خواهند ماند و خط مشی هدایتی آنان الهام بخش مجاهدین و مشعلی برای رهروان خواهند ماند.


به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، در پی شهادت آیت الله مرتضی محطوری از شخصیتهای بزرگ یمن و از مبلغان وحدت این کشور، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب بیانیه ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال می فرماید:"و الذین قتلوا في سبیل الله فلن یضل اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم". .
سوره محمد(ص) .
بار دیگر دستان تروریست و مجرم در عملیاتی تروریستی در خانه ای از خانه های خدا،شخصیتی از شخصیتهای تفکر اسلامی و جهادی را به شهادت رساندند.
همانا این شخصیت،آیه الله مرتضی محطوری بود که علو درجات و محشور شدن با پیامبر اکرم و خاندان و یاران پاکش را از خداوند متعال خواستاریم.

مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی رحلت شخصیتی از شخصیتهای بزرگ و مبلغی از مبلغان وحدت و اصلاح را تسلیت می گوید و بر این امر تاکید می کندکه این رهبران شهید نزد خدا و در وجدان ميلیونها مسلمان و آزاده زنده خواهند ماند و خط مشی هدایتی آنان الهام بخش مجاهدین و مشعلی برای رهروان خواهند ماند.
مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی به مناسبت این مصیبت جانکاه به ملت مجاهد و صبور یمن و به فرماندهانش که مردان مقاومت و ایمان هستند و به خانواده علامه شهید محطوری تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال درخواست می نماید شهید راحلمان را قرین رحمت و به خانواده اش صبر و آرامش عطا نماید.

"و لاتحسبن الذین قتلوا في سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون فرحین بما ءاتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم ألا خوف علیهم و لا هم یحزنون *یستبشرون بنعمة من الله و فضل من الله لا يضيع أجر المؤمنين*
صدق الله العلي العظيم


کد مطلب: 186277

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/news/186277/دبیر-کل-مجمع-جهانی-تقریب-شهادت-آیت-الله-مرتضی-محطوری-تسلیت-گفت

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com