کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

//به مناسبت روز عفاف و حجاب//(4)

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان گلستان:شبیخون فرهنگی دشمن به دنبال سیاست اندلسی کردن ایران است

21 تير 1396 ساعت 11:03

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان گلستان، گفت: شبیخون فرهنگی دشمن با تکیه بر تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی به دنبال تضعیف بنیان خانواده و به منجلاب کشاندن زنان و دختران با ترویج بی حجابی و بدحجابی و در نهایت بدنبال اجرایی نمودن سیاست اندلسی کردن ایران است.


«حجت الاسلام نورعلی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان به مناسبت 21 تیر روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با شکست نقشه های ترسیم شده همانند جنگ و تحریم، میدان نبرد را از رویکرد نظامی به رویکرد فرهنگی تغییر دادند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب گلستان با اذعان بر اینکه بانوان محجبه ما با تمسک به فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی مثل گذشته دشمنان را مایوس خواهند کرد، تصریح کرد: همه زنان جامعه با آگاهی از ارزش های غیر قابل انکار وجودی خود و با حفظ حجاب و پوشش صحیح، جلو سوء استفاده نااهلان را گرفته و با حفظ حجاب موجبات رشد و تکامل خود را در سیر الی الله فراهم می نمایند.

وی، افزود: امر پوشش و حجاب در همه تمدن ها و ادیان الهی امری پذیرفته شده است و زن در طول تاریخ به صورت فطری و ذاتی به سوی پوشاندن خویش گرایش نشان داده است.

به گفته وی؛ دین مبین اسلام در ادامه عزت بخشی و ترسیم جایگاه واقعی و حقیقی زن که منشا اعتلا، پیشرفت  و سالم سازی معنوی جامعه است توصیه به حجاب و عفاف دارد.

وی، ادامه داد: دشمنان فرهنگ و دین این مرز و بوم با طرح کشف حجاب و انقلاب سفید سعی داشتند جایگاه واقعی و نقش محوری زن در اجتماع و خانواده را تضعیف کنند.

به گفته وی؛ با مقاومت زنان و مردان مومن و متعهد میهن، نقشه های شوم آنان نقش برآب شد و دشمن نتوانست در مقابل مقاومت آنها ایستادگی کند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب گلستان با تاکید بر اینکه رعایت حجاب موجب پیشرفت و اعتلای زن می شود، گفت: رعایت این امر باعث سالم سازی جامعه اسلامی می شود.

وی، افزود: اگر زن به عریانی و بی عفتی تشویق شود، بندهای نامرئی اسارت و بهره کشی از زن به اندیشه و جسم او رسوخ پیدا می کند.


کد مطلب: 274874

آدرس مطلب :
https://www.taghribnews.com/fa/interview/274874/دبیر-بنیاد-عفاف-حجاب-استان-گلستان-شبیخون-فرهنگی-دشمن-دنبال-سیاست-اندلسی-کردن-ایران

خبرگزاری تقریب (TNA)
  https://www.taghribnews.com