>> آل سعود در تشکیل داعش نقش داشته است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 171978
شاهزاده عربستانی:

آل سعود در تشکیل داعش نقش داشته است

یک شاهزاده عربستانی به دست داشتن آل سعود و دیگر خاندان های حاکم در برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در تشکیل گروه تروریستی داعش اقرار کرد.
آل سعود در تشکیل داعش نقش داشته است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ولید بن طلال" یکی از شاهزاده های آل سعود در گفتگویی که با شبکه "سی.ان.ان" آمریکا انجام داد، بر این موضوع تاکید و اعتراف کرد که خاندان آل سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در ایجاد و شکل گیری گروه تروریستی داعش دست داشته اند.

وی افزود: آل سعود و برخی دیگر از خاندان های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از طریق حمایت تروریستها و همچنین پشتیبانی مالی از آنان در سوریه از زمان شروع بحران در این کشور، در تشکیل گروه تروریستی داعش دست داشته اند.

وی در ادامه اعترافاتش گفت: عربستان و برخی از کشورهای عربی مذکور و همچنین برخی از کشورهای غیر عربی، همه گروههایی را که برای براندازی دولت سوریه تلاش می کردند، حمایت کردند و به این ترتیب بود که داعش شکل گرفت.

این شاهزاده عربستانی در ادامه اعترافاتش تاکید کرد: جای هیچ شکی نیست که برخی از تندروها در رژیم عربستان اقدام به حمایت مالی از عناصر افراطی در سوریه می کنند.

"ولید بن طلال" در ادامه مدعی شد که عربستان در حال حاضر تدابیر قاطعانه ای را برای متوقف شدن این مسئله اتخاذ کرده است و همچنین حمایت مالی از این تروریستها را به طور کامل قطع کرده است.
https://taghribnews.com/vdca06n6a49n0o1.k5k4.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی