تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 193172
با حضور آیت الله اراکی:

نشست هم اندیشی هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان در بیروت برگزار شد

یازدهمین نشست "هم اندیشی هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان" روز جمعه با حضور آیت الله اراکی و نمایندگان کشورهای اسلامی در بیروت برگزار شد.
نشست هم اندیشی هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان در بیروت برگزار شد
به گزارش خبرنگار تقریب، در این نشست آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب و نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران، لبنان، بحرین و کویت حضور داشتند.
 
دکتر "طوبی کرمانی" دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان در  این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این اتحادیه با پیشنهاد آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب تاسیس شد و اساسنامه آن به گونه ای تنظیم شده است که هیچ وابستگی به دولت ها نداشته باشد تا بتوان با ثبت در مجامع بین المللی، فعالیت های آن را گسترش داد.

وی افزود: این اتحادیه دارای چهار کمیته ارتباطات، حقوقی ، آموزش و پژوهش و انفورماتیک است و از زنان بیست و چهار ملیت تشکیل شده است.

دکترکرمانی گفت: از فواید تشکیل این اتحادیه، شناسایی 39 زن نخبه مسلمان در جهان ، برگزاری 26برنامه با نام فاطمه بانوی مهر بدون هیچ هزینه ای در دنیا، صدور چندین بیانیه به مناسبتهای مختلف و حضور در برنامه های بین المللی و تشکیل کارگاههای آموزشی با عنوان استحکام،اخلاق و نظام خانواده است.

لازم به ذکر است، در این نشست گزارش سالانه هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان قرائت شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdca0en6u49no61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی