تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 269178
نماینده آیت الله سیستانی:

علمای مسلمان از فرصت ماه رمضان برای تقویت وحدت و محبت استفاده کنند

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری از تمام علمای مسلمانِ شیعه و سنی خواست از فرصت ماه مبارک رمضان که ماه خیر و برکت و رحمت است برای ترویج محبت و دوستی میان انسان ها استفاده کنند.
علمای مسلمان از فرصت ماه رمضان برای تقویت وحدت و محبت استفاده کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در مراسم اختتامیه همایش ضد تکفیر که در کپنهاگ پایتخت دانمارک با عنوان "خطر تروریسم برای صلح جهانی" برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده  آیت الله سیستانی در سخنان خود از تمام علمای شیعه و سنی مسلمان خواست از فرصت ماه مبارک رمضان که ماه خیر و برکت و رحمت است برای ترویج محبت و دوستی میان انسان ها استفاده کنند و در سخنرانی های خود به جوانان هشدار دهند تا مبادا در دام تکفیری های تروریست گرفتار شوند و به آنها بگویند که اسلام دین محبت و برادری و رحمت است.

ایشان از اعضای این همایش خواست در میان فعالیت های مختلف که انجام می دهند، جزوات کوچکی را طراحی کنند که شامل اطلاعات درست و صحیح درباره اسلام و زیبایی های دین و راه های تبلیغ دین و استفاده از راه های ارتباطی جدید برای نشر پیام دین باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری از مادران نیز خواست، فرزندان پسر و دختر خود را به گونه ای تربیت کنند که در برابر تبلیغات گمراه کننده بیمه شوند و آنها از از این تبلیغات دور نگه دارند و به جای آن روح محبت نسبت به دیگران را در آنها ایجاد کنند و به آنها بیاموزند انسان ها حتی اگر اعتقادات متفاوتی با آنها داشته باشند، باز هم به عنوان همنوع و انسان قابل احترام هستند.

نماینده آیت الله سیستانی در ادامه سخنان خود انفجار تروریستی منچستر را محکوم کرد و افزود: من در گذشته از تمام علما و حکما و رهبران دینی و سیاسی معتدل خواسته بودم که از تروریست ها حمایت مالی و رسانه ای نکنند اما متاسفانه کسی گوش نداد و به سخنان ما و ندای عقل و خرد توجه نکردند تا اینکه خودشان قربانی تروریست ها شدند.
 
 
https://taghribnews.com/vdca0onua49ni61.k5k4.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی