تاریخ انتشار۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 280571

​ديدار نماینده ولی فقیه با زائران ايراني در مكه مكرمه

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني در ادامه بازديدهاي روزانه خود روز دوشنبه با حضور در هتل الدانه در جمع زائراني آذربايجان شرقي، مركزي، تهران، اصفهان، شيراز و البرز حاضر شد.
​ديدار نماینده ولی فقیه با زائران ايراني در مكه مكرمه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت دیروز (دوشنبه) از هتل الدانه مکه مکرمه که زائرین کشورمان در آن مستقر هستند بازدید بعمل آوردند.
 
در هتل مذکور ۱۴ کاروان ایرانی از استان های آذربايجان شرقي، مركزي، تهران، اصفهان، شيراز و البرز مستقر هستند و پذیرایی از ٢هزار زائر ایرانی در این مجموعه صورت می پذیرد.
 
در این دیدار زائران از بازگشایی حج سال جاری ابراز خوشحالی میکردند و درخواست برخی خدمات را نیز اعلام کردند.
 

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار با مادربزرگ شهید حججی نیز که بعنوان زائر از اصفهان به سرزمین وحی مشرف شده بود دیدار کردند و یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.
 
بر پایه این گزارش رئیس سازمان حج و زیارت درخواست زائرین در بخش خدمات اجرایی را با حوصله استماع کرد و دستورات لازم در موضوع تغذیه و تامین دارو های خاص را به مسئولین ستاد اعلام کرد.
 
 بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از هتل های محل استقرار زائرین و گفتگوی مستقیم با ایشان، جزو برنامه هایی است که مورد استقبال زائرین قرار گرفته است.
https://taghribnews.com/vdca0wnu649nam1.k5k4.html
مرجع : سازمان حج و زیارت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی