تاریخ انتشار۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 204070

پیشروی ارتش عراق در صلا ح الدین

نیروهای ارتش عراق توانستند در استان صلاح الدین به پیشرویهای خوبی دست یابند و دهها تروریست را به هلاکت برسانند.
پیشروی ارتش عراق در صلا ح الدین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یک منبع نظامی در عراق، امروز اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور در عملیات مقابله با داعش در مناطق مختلف استان صلاح الدین، یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده vh که به عنوان مانع بر سر راه آنها بود خنثی کردند؛ در این عملیات مقادیر زیادی سلاح متعلق به گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شد.

ارتش عراق همچنین یک دستگاه خودروی زرهی را منهدم کرد که درپی آن، سرنشینان تروریست این خودرو به هلاکت رسیدند.

همچنین  25تروریست داعش در حمله نیروهای ارتش و نیروهای مردمی داوطلب مقابله با داعش در شهر سامراء واقع در غرب بغداد به هلاکت رسیدند.

خبر دیگر اینکه سه تن از سران گروه تروریستی داعش در نقاط مختلف عراق کشته شده‌اند؛ "سعید مموزینی" مسئول رسانه ای حزب دموکراتیک کردستان امروز اعلام کرد: ابو انس، سرکرده داعش، در محله "تل الرمان" واقع در غرب موصل به دست یک زن که ابو انس وی را وادار به سه ماه جهاد نکاح کرده بود، به هلاکت رسید.

سات "فرات نیوز" عراق هم اعلام کرد یگان سرای عاشوراء وابسته به نیروهای داوطلب مردمی عراق، "برکات الزوبعی"  معروف به ابو الجراح، فرمانده داعش در منطقه صقلاویه را به همراه دو تن از معاونانش به هلاکت رساند.

در حمله موشکی ارتش عراق به مخفیگاه‌های داعش در منطقه الکرمه نیز پنج تن از عناصر تروریستی و یکی از سران این گروه تکفیری به نام "ابوخالد الخلیفاوی" به هلاکت رسیدند.
https://taghribnews.com/vdca0ynuw49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی