تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 247514

تصویب طرح از سرگیری شهرک‌سازی توسط صهیونیست ها/ درگیری فلسطینیان با صهیونیست ها در قدس اشغالی

کابینه رژیم صهیونیستی در نشست روز یک‌شنبه خود طرح از سرگیری فعالیت «دایره شهرک‌سازی» این رژیم را تصویب کرد.
تصویب طرح از سرگیری شهرک‌سازی توسط صهیونیست ها/ درگیری فلسطینیان با صهیونیست ها در قدس اشغالی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «نبأ پرس»، کابینه رژیم صهیونیستی در نشست یک‌شنبه خود طرح «اوری آریل»، وزیر کشاورزی این رژیم جهت از سرگیری فعالیت «دایره شهرک سازی» را تصویب کرد.
 
پایگاه خبری صهیونیستی «والا» از سرگیری فعالیت دایره شهرک سازی وابسته به «استردوت» که به منزله بازوی اجرایی کابینه اسرائیل به شمار می‌آید، را گامی مهم در جهت تصویب قوانین جدید برای شهرک سازی و فعالیت کامل این دایره دانست.
 
این در حالی است که اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) با انتشار یک بیانیه‌ مطبوعاتی موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با ساخت 98 واحد مسکونی جدید در شهرک «شیلو»، بین رام الله و نابلس را مورد انتقاد قرار داد.
 
خبر دیگر اینکه، فلسطینی‌های ساکن شهرک «الرام»، در شمال قدس اشغالی با نظامیان اشغالگر که به منزل شهید مصباح أبو صبیح یورش آورده بودند، به شدت درگیر شدند.
 
به گزارش پایگاه خبری «نبأ پرس»، در نتیجه این درگیری‌ها هفت جوان فلسطینی در اثر اصابت گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور مجروح شدند.
 
این درگیری‌ها پس از آن روی داد که فلسطینی‌های شهرک الرام مانع یورش نظامیان صهیونیست به خانه شهید مصباح أبو صبیح در منطقه شدند.
 
به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست پس از ورود به منزل أبو صبیح و جست‌وجوی آن، اعضای خانواده وی را مورد بازجویی قرار دادند.
 
 
https://taghribnews.com/vdca60nuy49nym1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی