تاریخ انتشار۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۵
کد مطلب : 181111

هجوم رسانه ای صهیونیست ها به کشیش انگلیسی هوادار فلسطین

تنا - لندن
در پی جنجال رسانه ای صهیوینست ها علیه کشیش ضد اسرائیلی، کلیسای انگلیس، بررسی اتهام ضد یهود بودن این کشیش سرشناس را آغاز کرد.
هجوم رسانه ای صهیونیست ها به کشیش انگلیسی هوادار فلسطین
دکتر استفن سایزر (Stephen Sizer)، کشیش انگلیسی هوادار فلسطین، به علت انتشار مطلبی مبنی بر دست داشن اسرائیل در حوادث 11 سپتامبر 2001 در آمریکا، مورد هجوم ارتش رسانه ای صهیونیست ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، روزنامه اینیدپندنت  نوشت دکتر استفن سایزر، کشیش کلیسای مسیحی ویرجینیا واتر در منطقه ساری در جنوب انگلیس، در صفحه فیس بوکش، مقاله فردی را منتشر کرده بود که در آن، حوادث 11 سپتامبر در آمریکا، توطئه ای صهیونیستی با طراحی اسرائیل نامیده شده بود. در پی جنجال رسانه ای صهیوینست ها علیه کشیش ضد اسرائیلی، کلیسای انگلیس، بررسی اتهام ضد یهودی بودن این کشیش سرشناس را آغاز کرد . 
شورای معاونان سازمان های یهودی در بریتانیا (Board of Deputies of British Jews) پرچمدار حمله رسانه ای به این کشیش انگلیسی است. دکتر سایزر پس از افزایش حملات صهیونیست ها، پرسید آیا این مقاله، ضد یهود است و برای آرام کردن اوضاع، این مقاله را از صفحه فیس بوک خود برداشت . 
مقاله مورد نظر ابتدا در پایگاه اینترنتی ویکی اسپوکس (WikiSpooks) منتشر شده و مدعی بود که اسرائیل در پشت حوادث 11 سپتامبر سال 2011 در آمریکا قرار داشت و سازمان القاعده، بازیچه موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل شده بود.
دکتر استفن سایزر، از هواداران فلسطین در انگلیس است و در افشای صهیونیست های مسیحی و جنایات اسرائیل، فعالیتهای گسترده ای صورت می دهد . پیش از این نیز تبلیغات وی علیه صهیونیسم و اسرائیل و هواداری اش از مردم فلسطین، موجب بروز خشم صهیونیست ها و هوادارانشان در انگلیس شده بود به گونه ای که در سال 2013 میلادی نیز سخنان وی علیه اسرائیل، جنجال هواداران صهیونیسم را در انگلیس در پی داشت.  کشیش استفن سایزر، عضوکمیته مبارزه با ویرانی منازل فلسطینیان در اسرائیل و یکی از بنیانگذاران موسسه مطالعات صهیونیست های مسیحی (Institute for the Study of Christian Zionism) است. وی چندین کتاب درباره افشای دروغین بودن ادعاهای صهیونیست های مسیحی نوشته که شماری از کتاب هایش، پس از برگردان به فارسی، در ایران نیز چاپ شده است . 
https://taghribnews.com/vdca66n6649na61.k5k4.html
مرجع : روزنامه ایندیپندنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی