تاریخ انتشار۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 261815

هشدار تجمع علمای مسلمان لبنان نسبت به اوضاع منطقه

تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای با اشاره به اوضاع خطرناک منطقه تصریح کرد: آینده منطقه در پی تحولات کنونی به سوی تاریکی می رود و اگر وضع ادامه یابد، باید منتظر دخالت و تصمیم گیری کشورهای بزرگ جهان باشیم.
هشدار تجمع علمای مسلمان لبنان نسبت به اوضاع منطقه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در ادامه این بیانیه آمده است: بر همین اساس است که بسیاری از رهبران و سیاستمداران جهان منتظر دیدار پوتین و ترامپ هستند تا نقش خود را بر اساس نتایج این گفت وگو ترسیم کنند.
 
این تجمع افزود: محور مقاومت به نتایج این گفت وگوها بی تفاوت است و اعتقاد دارد که آینده منطقه نباید بر اساس این نشست ترسیم شود. آینده منطقه بر اساس اراده ملت ها و رهبران مخلص محور مقاومت رقم می خورد زیرا آنان ثابت کردند که توانایی خنثی کردن پروژه قدرت های بزرگ را دارند و این مساله را در عراق و سوریه و یمن مشاهده می کنیم.
 
علمای لبنان آزادی تدمر در سوریه را تبریک گفته و ادامه دادند: آزادی تدمر سبب نگرانی گروه های معارض در ژنو شده و به همین دلیل در مذاکرات سنگ اندازی می کنند. این مساله بر تأکید ما نسبت به گزینه نبرد مسلحانه علیه تروریست ها و گفت وگو با معارضان غیرمسلح مهر تأیید می زند.
 
در بخش دیگری از این بیانیه نسبت به پیروزی های بدست آمده علیه تروریسم در عراق ابراز خرسندی شده و آمده است: عملیات ارتش و بسیج مردمی عراق علیه داعش باید تا آزادی کامل موصل ادامه یافته و در این راستا نباید به توصیه های مسمومانه آمریکا جهت توقف عملیات توجه شود. اسنادی وجود دارد که ارسال سلاح و مواد غذایی به تروریست های داعش در عراق را به اثبات می رساند.
 
https://taghribnews.com/vdca66num49nia1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی