>> انهدام مقبره‌ها در كركوک هلاکت دو داعشی استرالیایی در موصل | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 195819

انهدام مقبره‌ها در كركوک/ هلاکت دو داعشی استرالیایی در موصل

یک منبع محلی در استان کرکوک عراق از عملیات گسترده گروه تروریستی داعش برای تخریب مقبره ها در جنوب غربی این استان خبر داد.
انهدام مقبره‌ها در كركوک/ هلاکت دو داعشی استرالیایی در موصل

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، این منبع محلی در گفت وگو با شبکه سومریه نیوز گفت: داعش عملیات گسترده‌ای را برای انهدام مقبره‌ها در مناطق الحویجه، الرشاد و الریاض در 55 کیلومتری جنوب غربی کرکوک به اجرا گذاشته است.
 
وی افزود: عناصر داعش سه مقبره علمای صوفی پیرو شیخ عبد القادر الکیلانی را در جنوب غربی کرکوک منفجر کردند. این عملیات به دستور دفتر محاسبه که زیر نظر یک سرکرده سعودی داعش است، در حال اجرا است.
 
خبر ديگر اين كه یک روزنامه انگلیسی سه شنبه از کشته شدن دو استرالیایی که جزو خطرناکترین سرکردگان تشکیلات تروریستی داعش بودند درنزدیکی موصل خبرداد.
 
یکی از نزدیکان این دو استرالیایی به نامهای خالد شروف و محمد ایلمار گفته آنها در نزدیکی شهر موصل و در روزهای گذشته کشته شدند و صحت این خبر، امروز تأیید شد.
 
سایت عراقی السومریه نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: شروف به دنبال انتشار تصویری از خودش در کنار پسرش و درحالی که دو سر قطع شده در دست داشت، مشهور شد؛ همچنین گمان می رود ایلمار با دختر 14 ساله شروف ازدواج کرده است.
 
این روزنامه در ادامه گزارش خود نوشت: دولت استرالیا تأکیدکرده همچنان منتظر نتایج تحقیقات درباره صحت خبر کشته شدن این دو تروریست خواهد بود.
 
در 24 ژانویه گذشته، جرج براندس، دادستان استرالیا اعلام کرده بود که باوجود قوانین جدید دولت کانبرا، گروهک تروریستی داعش همچنان به جذب شهروندان استرالیایی برای پیوستن به این گروهک جهت ملحق شدن به جنگ در عراق و سوریه ادامه می دهد.
 
https://taghribnews.com/vdca6mn6o49noa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی