تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 272417
با صدور بیانیه‎ای صورت گرفت؛

دعوت دانشگاه مذاهب اسلامی از آحاد امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

استادان، کارکنان و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن تأکید بر حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، همه امت اسلام را به هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای به فراموشی سپرده شدن "مسأله فلسطین و قدس شریف" فرا خواند.
دعوت دانشگاه مذاهب اسلامی از آحاد امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت «روز جهانی قدس» و اعلام حضور در این حماسه بزرگ، از عموم ملت آگاه و مسلمان ایران اسلامی و همه ملت‎های مسلمان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از صهیونیزم جهانی و حامیان آنها که به دنبال ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی هستند، دعوت کرد.
 
در این بیانیه چنین آمده است: «آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاستگاه خیزش امت به سوي آزادی قدس شریف از سلطه صهیونیسم جهاني است. این روز عظیم از جمله مهمترین یادگارهای امام راحل عظیم الشان(ره) است که توانست با طرح آن، نقطه عطفی را در مبارزات حق‌طلبانه مسلمانان برای نجات مسجد‌الاقصی از چنگال غاصبان مستکبر رقم بزند.»
 
روز قدس روزی است که همه یکتاپرستان و آحاد ملت بزرگ ایران شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و آمادگی خود را برای آزادی قدس شریف اعلام می‌‌دارند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «امروز نباید ذره ای تردید به دل راه داد که اشغال فلسطین تنها یک مسئله عربی نیست. بلکه اصلی‌ترین دغدغه جهان اسلام است و چشم و دل و فکر همه مسلمانان جهان با آن همراه است .مسأله قدس به رغم همه شیطنت‌های جریان تکفیری و افراطی همچون داعش و.. در منطقه که به دنبال انحراف افکار عمومی از  آنچه در کانون توجه مسلمانان قرار دارد، همچنان مسأله نخست جهان اسلام و امت اسلامی است و تا روز پاک‌سازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب مسأله نخست باقی خواهد ماند.»
 
امت اسلامی و همیشه هوشیار و بصیر ایران در راستای آرمان های امام راحل و به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب قدس شریف و مبارزه با صهیونیسم غاصب را مسأله اول خود می داند و با تهدید و تحریم و ترور و اقداماتی از این دست که هر روز دشمنان اسلام برای شکستن عزم و اراده ملت به یکی از آنها متوسل می شوند، کوتاه نخواهد آمد زیرا به فرموده بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مسله فلسطین متعلق به تمام جهان اسلام است.
 
از این رو استادان، کارکنان و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن تأکید مجدد بر حمایت از آرمان فلسطین،همه امت اسلام را به هوشیاری در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای ایجاد تفرقه میان امت واحده فرا می‌خواند.
 
در پایان این بیانیه نیز آمده است: «امید است ملت بزرگ ایران و ملت های دیگر اسلامی و آزاده جهان بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) لبیک گویند و همه با هم در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف شرکت کرده و بار دیگر حضوری با شکوه و عزت آفرین را رقم بزنند.»
 
https://taghribnews.com/vdca6unu049n0y1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی