تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 232510
رئيس سابق موساد:

افرایم هالوی: زمان مذاکره با حماس فرا رسيده است

رئيس سابق موساد: زمان مذاکره با حماس فرارسيده و ليبرمن وزير دفاع جديد اسرائیل احتمالا کسي باشد که اين کار را انجام خواهد داد.
افرایم هالوی: زمان مذاکره با حماس فرا رسيده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ،افرايم هالوي ادعا کرد رهبر حماس مي داند که اين گروه هيچ شانسي براي نابودي اسرائيل ندارد و زمان آن فرارسيده که اسرائيل با حماس وارد گفتگو شود و من تعجب نخواهم کرد اگر آويگدورليبرمن وزير دفاع جديد احتمالي اسرائيل کسي باشد که اين کار انجام خواهد داد .
 
هالوي با بیان اينکه اسرائيل نبايد از نفوذ ايران برحماس بترسد مدعی شد: حماس مدتهاست که ديگر با ايران ارتباطي ندارد و از ايران جدا شده و به دنبال راههايي براي پيوستن به اسرائيل است.
 
اين اظهار نظر هالوي پس ازآن مطرح شد که وي اسرائيل را «نابودنشدني» توصيف کرد و گفت :هيچ خطري نه از جانب حماس درجنوب و نه از جانب حزب الله در شمال، موجوديت اسرائيل را تهديد نمي کند و فقط تهديد پيش روي اسرائيل کاهش شمار یهوديان است.
 
اين اظهارنظر هالوي در واکنش به ديدگاه گابي اشکنازي رئيس سابق ستاد ارتش اسرائيل مطرح شد که گفته بود: فکر نمي کنم بتوانيم با حماس گفتگو کنيم، حماس اسرائيل را به رسميت نمي شناسد آنها براي کشور ما يک دشمن محسوب مي شوند و ما نیز بايد با آنها به عنوان يک دشمن برخورد کنيم .
 
  وي افزود: اين بدان معنا نيست که ما نمي توانيم فشار بر مردم  فلسطين  را کاهش دهيم، ما بايد تا آنجا که مي توانيم به آنها کمک کنيم اما نمي توانيم با ترور مصالحه کنيم.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdca6unuw49nem1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی