تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 164318
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

هرکس در جهان دارای وجدان بیدار است برای متوقف کردن تجاوز غزه فورا اقدام کند

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان با اشاره به اینکه آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده جنایت علیه انسانیت است، اظهار داشت: هرکس در جهان دارای وجدان بیدار است برای متوقف کردن تجاوز غزه فورا اقدام کند.
هرکس در جهان دارای وجدان بیدار است برای متوقف کردن تجاوز غزه فورا اقدام کند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روزنامه الشرق قطر، "علی محیی الدین قره داغی" دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان گفت: آنچه که امروز صهیونیست های تشنه خون، کشتار، ظلم و ستم انجام می دهند به تمام معنی جنایت علیه انسانیت است زیرا آنها هیچ گاه ابزاری برای زندگی بشریت نبودند بلکه همیشه ابزاری برای ویرانی بودند.

وی خطاب به حکام عرب گفت: بدانید خداوند متعال نسبت به آنچه که انجام می دهید محاسبه گر است و علاوه بر این تاریخ نیز به خیانت کاران رحم نمی کند و شما ای حکام عرب در برابر موضع تاریخی قرار گرفته اید که خدا برای شما قرار داده است پس خیانت نکنید.

قره داغی تاکید کرد: همگی خواستار حمایت از مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران تجاوزگر در سرزمین غزه با مال و سلاح هستند تا قصاص خون غیر نظامیانی که بر اثر بمباران پی درپی ماشین کشتار صهیونیست ها و سکوت شرم آور جهانی به دیار باقی شتافتند، گرفته شود.

دبیر کل اتحادیه علمای مسلمان تاکید کرد بسیاری از مردم جهان امروز با سکوت خود در برابر کشتار کودکان، زنان و پیرمردان و جسدهایی که در خیابانهای غزه بر روی زمین افتاده است تا کسی آنها در زیر خاک دفن کنند، انسانیت و وجدان خود را دست داده اند.

وی افزود: هرکس در جهان دارای وجدان بیدار است برای متوقف کردن تجاوز غزه فورا اقدام کند و سران رژیم اشغالگر که تجاوز کنونی را به راه انداختند تحت پیگرد بین المللی قرار دهد زیرا آنها جنایتکار جنگی محسوب می شوند.

دبیرکل اتحادیه علمای مسلمان در پایان لغو محاصره غزه، بازگشایی تمام گذرگاهها به صورت دائمی، لغو مناطق حائل در اطراف غزه، شروع فوری بازسازی غزه، توقف تمام شکل های تحریک به ویژه تحریک رسانه ها علیه گروههای شریف مقاومت را خواستار شد.

وی درباره نقش سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی پرسید چرا زمانی که مردم درمانده و رنج دیده غزه نیاز به کمک دارند این سازمانها قادر به متوقف کردن تجاوز رژیم غاصب صهیونیست نیستند.
https://taghribnews.com/vdca6yn6a49nie1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی