تاریخ انتشار۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 177288

تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در مسجدالاقصی

فلسطینیان ساكن در قدس اشغالی امروز دوشنبه در مسجدالاقصی و در اعتراض به تجاوزات مكرر رژیم صهیونیستی به این مكان مقدس تظاهرات كردند.
تظاهرات ضد صهیونیستی فلسطینیان در مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ، تظاهرکنندگان فلسطینی در نزدیکی باب المغاربه تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی حمایت های پلیس رژیم اشغالگر از شهرک نشینان برای یورش به مسجد الاقصی را محکوم کردند.  نیروهای ویژه اسرائیلی با محاصره نمازگزاران،  آنها را تهدید به بازداشت کردند.

این در حالی است که یهودیان افراطی اسرائیل و سازمان های حامی معبد کذایی از شهرک نشینان خواسته اند تا در اجرای بخشی از برنامه عید یهودیان شرکت داشته و به طور گسترده به مسجد الاقصی یورش ببرند.

خبر دیگر از فلسطین اشغالی این كه صهیونیست های ساکن شهرک های اطراف باریکه غزه به شدت از وقوع جنگ جدید و از سر گرفته شدن عملیات های موشکی مقاومت فلسطین در پی نقض توافق آتش بس توسط ارتش صهیونیستی ابراز نگران کرده اند.

به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت أهارنوت، شهرک نشینان صهیونیست ساکن مناطق اطراف نوار غزه به شدت نگران از سر گرفته شدن جنگ و پاسخ های موشکی مقاومت و به ویژه جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پس از ۱۱۵ روز آتش بس میان طرفین هستند؛ چرا که اواخر هفته گذشته صحنه های جنگ ۵۱ روزه غزه در جنوب این منطقه تکرار شد و شهرک نشینان صهیونیست پس از حمله جنگنده های اسرائیل به جنوب نوار غزه و به صدا درآمدن آژیرهای خطر، بار دیگر راه فرار به داخل پناهگاه ها را در پیش گرفتند.

روزنامه یدیعوت به نقل از شهرک نشینان مناطق جنوب باریکه غزه آورده است: ما بیشتر نگران بازگشت اوضاع به وضعیت سابق و تکرار عملیات های موشکی گروه های مقاومت فلسطین هستیم که زندگی روزانه ما را فلج می کند.

شهرک نشینان صهیونیست همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول درجه یک اغاز جنگی دیگر خواندند و اعلام کردند که نتانیاهو با سیاست های خود  ما را به عرصه جنگ جدید می کشاند.
https://taghribnews.com/vdcaa0n6a49n0u1.k5k4.html
مرجع : قدس نت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی