تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 197989
یکی از علمای بحرین:

آزادی قدس حق الهی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است

امام جمعه منطقه الدراز بحرین، آزادی و بازپس‎گیری قدس را حق طبیعی و الهی مسلمانان توصیف کرد.
آزادی قدس حق الهی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "شیخ محمد صنقور" امام جمعه مسجد امام صادق(ع) منطقه الدراز بحرین در خطبه های این هفته نمازجمعه ، بر اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: امروز همان روزی است که مسلمانان بر حق الهی خود در بازپس گیری قدس شریف تاکید کردند.
 
وی افزود: بازپس گیری قدس حق اصلی و غیر قابل بازگشت بوده و با گذشت زمان نقض نمی شود؛ درگیری‌ها، اختلاف ها و تغییر شرایط منطقه، این حق را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.
 
امام جمعه منطقه الدراز تصریح کرد: بازپس گیری قدس از مهمترین حقوق مشترک همه مسلمانان از شیعه و سنی است که اگر به درستی و با صداقت در دستورکار آنان قرارگیرد، بی شک می تواند نقش به سزایی در کاهش اختلافات مذهبی ایفا کند.
 
وی با تشویق بر نهادینه شدن فرهنگ مشترک مسلمانان خاطرنشان کرد: وجود اختلافات بین مذاهب، نباید موجب درگیری و چند دستگی طایفه ای شود؛ مردم هوشیار باشند که عده ای در هر فرقه و گروهی دستخوش فتنه‌ها شده و نباید جنایات و یا خطاهای آنان را به کل آن فرقه منسوب کرد.

صنقور درپایان بیان کرد: گروههایی با زیرنظر داشتن امت اسلامی درپی فرصت هستند تا بتوانند به نقشه های اختلاف برانگیز خود بین امت اسلامی جامه عمل بپوشانند و سیطره خود را بر آنان حتمی سازند؛ مسلمانان نباید به این افراد و سخنان یاوه گویانه آنان گوش فرادهند تا دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذارند.
 
https://taghribnews.com/vdcaa0n6o49noo1.k5k4.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی